PrioX Geplaatst: 21 juli 2018 Rapport Geplaatst: 21 juli 2018 Volgens geruchten zijn er weer (Spaanse) journalisten op bezoek geweest bij Rockstar en kunnen we binnenkort weer previews verwachten... Reageren
Platypus Geplaatst: 28 juli 2018 Rapport Geplaatst: 28 juli 2018 Met nog 90 dagen tot release is het tijd voor een nieuwe vraag: In hoeverre hoop jij dat er RPG-elementen in de game zitten? M.a.w. hoe realistisch mag het voor jou worden? Reageren
PrioX Geplaatst: 29 juli 2018 Rapport Geplaatst: 29 juli 2018 In een spel als Red Dead hoop ik wel wat RPG-elementen te zien, Redemption had er helaas niet zo veel. Het moet alleen geen vervelende verplichting worden. Wat ik bij GTA SA zo vervelend vond is dat bepaalde skills snel achteruit gingen wanneer je er eventjes geen aandacht aan gaf. GTA V deed dit beter maar deze hadden naar mijn mening weinig impact. Het moet dus wel nuttige RPG-elementen zijn, en geen onzin om het een beetje op te vullen. Reageren
Platypus Geplaatst: 2 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2018 Ik hoop wel dat voedsel een belangrijkere rol speelt, anders heeft het jagen niet zo veel zin. En ook dat wonden en het verzorgen van wonden realistischer worden. In de eerste RDR, als je bijna dood ging, moest je gewoon even schuilen tot je terug genezen was. Daarnaast hoop ik dat we met ons paard ook meer dingen kunnen doen, bijvoorbeeld betere hoefijzers kopen zodat hij beter loopt of eten geven zodat die sterk blijft. Ten slotte hoop ik ook dat het aantal wapens dat we kunnen dragen gelimiteerd is, zoals in Max Payne 3. Dat je in de eerste RDR 5 rifles, 7 pistolen, 3 shotguns, en nog veel meer kunt dragen, vond ik wat te veel. Reageren
PrioX Geplaatst: 4 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2018 Op 3-8-2018 om 01:15, Platypus zei: Ten slotte hoop ik ook dat het aantal wapens dat we kunnen dragen gelimiteerd is, zoals in Max Payne 3. Dat je in de eerste RDR 5 rifles, 7 pistolen, 3 shotguns, en nog veel meer kunt dragen, vond ik wat te veel. Eigenlijk nooit zo over nagedacht, waarschijnlijk omdat het zo ''normaal'' is in GTA. Maar het systeem van Max Payne 3 was wel goed. Het liet je ook nadenken en keuzes maken waardoor de risico's telkens anders waren. Laten we hopen dat ze dat terugbrengen. Ze hebben in ieder geval al gezegd dat je paard ook wapens kan meedragen. Dus waarschijnlijk ben je wel gelimiteerd wat betreft het dragen van wapens. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2018 1 uur geleden, PrioX zei: Eigenlijk nooit zo over nagedacht, waarschijnlijk omdat het zo ''normaal'' is in GTA. Maar het is aan ons geïntroduceerd in RDR, niet GTA. V heeft het systeem van RDR meegekregen. Ik betwijfel verder dat men dit gaat limiteren. Reageren
PrioX Geplaatst: 4 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2018 1 minuut geleden, Phoenyxar zei: Maar het is aan ons geïntroduceerd in RDR, niet GTA. V heeft het systeem van RDR meegekregen. Ik betwijfel verder dat men dit gaat limiteren. Klopt, maar ik bedoelde eigenlijk het feit dat je zoveel verschillende wapens op zak kunt dragen, dat is typisch GTA. In RDR en GTA V heb je een wapenwiel met tal van wapens waaruit je kunt kiezen. In Max Payne 3 had je ook een wapenwiel maar was de keuze beperkt omdat Max maar twee handen had en twee holsters. In feite kon je maximaal drie wapens meenemen (twee handwapens en een rifle of shotgun). Je moest kiezen en dat vind ik wel een leuke toevoeging. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2018 Zeker, ik ken ook meerdere games die dit hebben en ik vind het vaak ook een extra beetje diepgang, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren in RDR 2. Reageren
Platypus Geplaatst: 4 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2018 Ik denk eerlijk gezegd van wel. Zoals PrioX zei, kan je paard ook een aantal wapens dragen. Dit zou toch een nutteloze toevoeging zijn aan het spel als er toch geen limiet zit op het aantal wapens dat je zelf kunt dragen, of niet? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2018 Een goed punt en ik kan inderdaad niet aan een andere (zinvolle) reden denken waarom je paard dit dan zou kunnen. We zien wel. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 5 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2018 (bewerkt) Persoonlijk vind ik het wapen sijsteem van metal gear solid 5 geweldig en supersnel te bedienen met de D-pad. Onthoud je laatst gekozen keuze ook. Betwijfel of ze het wapenwiel gaan aanpassen, maar om alleen een revolver,heup wapen en back wapen mee te nemen als loadout lijkt mij wel wat. Dat zou je dan je safe house kunnen veranderen via de kist of bij je paard. Bewerkt: 5 augustus 2018 door Schumy7_Patriot Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2018 Is denk ik een staple in vele shooters. De Just Cause-serie gebruikt ook een dergelijke lay-out, Tom Raider, The Saboteur... Als men een beperkt iets invoert kan het best hier op gelijken (heeft het voordeel dat het makkelijk te bedienen is). Reageren
PrioX Geplaatst: 6 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2018 Vermoedens zijn dat er deze week weer wat nieuws zal komen. Hopelijk krijgen we een gameplay trailer te zien. Reageren
Platypus Geplaatst: 7 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2018 Eerlijk gezegd hoef ik geen nieuwe informatie over de game te zien. Ik wil het zelf allemaal ontdekken hoe het eruit ziet. Met nog 80 dagen op de aftelklok is het alweer tijd voor een nieuwe vraag: Welke nevenactiviteiten hopen jullie in de game te zien? Ik hoop dat poker terugkomt, dat vond ik een leuke minigame om te spelen. En liar's dice natuurlijk. Daarnaast verwacht ik dat de stranger-missies terugkomen met allemaal rare figuren zoals in de eerste RDR. En je kunt natuurlijk geen western maken zonder wanted posters om op bounties te jagen. En ik mag zeker niet de beste activiteit aller tijden vergeten: Spoiler bloemen plukken Reageren
PrioX Geplaatst: 7 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2018 3 minuten geleden, Platypus zei: Eerlijk gezegd hoef ik geen nieuwe informatie over de game te zien. Ik wil het zelf allemaal ontdekken hoe het eruit ziet. Dat zeg ik ook telkens tegen mezelf... Maar wanneer zo'n trailer er uiteindelijk is kan ik me er niet van weerhouden om toch te kijken, en daarna nog een keertje, en dan nog een keertje, en dan.... Nou ja, je begrijpt me wel. 4 minuten geleden, Platypus zei: Welke nevenactiviteiten hopen jullie in de game te zien? De activiteiten die jij noemt moeten sowieso terugkeren. De rare ontmoetingen met strangers in deel 1 waren hilarisch. Bloemen plukken voor een man die ze vervolgens aan zijn dode vrouw geeft, een man zijn grote liefde redden waarna het blijkt dat hij het over een paard heeft in plaats van een vrouw, de kannibaal nabij Armadillo. Gewoon geweldig. Verder hoop ik dat het jagen iets uitgebreider wordt waarbij je bijvoorbeeld rekening moet houden met de wind. Treasure hunts mogen ook terugkeren, vond ik altijd wel leuk om locaties te achterhalen via een tekening. Sommige waren zelfs nog best pittig. Paardenraces mogen er van mij ook wel in. In deel 1 had je die volgens mij alleen tijdens 1 of 2 missies. 11 minuten geleden, Platypus zei: bloemen plukken Oh, het meest kansloze wat we was. Maar ja, je doet uiteindelijk alles voor die Master Survivalist challenges. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.