Tim14 Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2004 bij mijn buurjonge (niet ik dus) was ik laatst op zijn pc vice city aan het spele maar als hij 10 minuten ongeveer bezig is slaat hij af en staat ie weer gewoon op het scherm waar hij hem vanuit opstarte weet iemand hoe je dit probleem kan op lossen hij vind het erg iritand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2004 Geef wat meer informatie. Hier kunnen we nix mee. Heeft hij wel de legale versie van Vice City? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 9 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2004 ja dat heeft hij hij wist aleen dat er 80 gb op de computer stond.. mar als we ongeveer 10 minuten aan het spelen zijn slaat heel het spel gewoon af en moeten we vice city weer helemaal opnieuwe opstarten hij geeft dan ook geen fouten aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2004 Voldoet de PC aan de eisen van Vice City? Zo ja installeer VC dan even opnieuw. Ik zou niet weten wat er mee aan de hand is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2004 heb je er mods in gezet want daardoor kan hij ook vaak gaan flippen en afslaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2004 Probeer eens de pacht van rockstart te downloaden de pacht 1.1 als goed is zit ie in de database toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2004 is dat niet enkel voor grafische problemen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2004 Ja maar het kan zijn! Dat ie afslaat wegens grafische problemen! Dat er iets knapt waardoor hij niet door kan gaan dus het kan helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 9 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2004 oke dan zal ik is gaan kijke of dat werkt bij hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 oke dan zal ik is gaan kijke of dat werkt bij hem Zou je ons kunnen laten weten of het is gelukt?. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 10 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 tuurlijk zal ik dat doen aleen hij ligt nu nog te slape Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazycj Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 Doet zijn computer wel aan de eisen ??? Krijg je mischien een venster in beeld met insert cd vice city ?? dat probleem had ik eerst met me psx (moest hem steeds opnieuw opstarten :angry: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.