brbgtaplayer Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 de missie the fasted boat lukt niet, want er word op je geschoten en ik wil terugschieten, maar zie de aanvallers niet. en dan ga ik dood. hoe kan ik deze missie voltooien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Hoezo zie je de aanvallers niet? Ze varen voor of achter je of ze vliegen in een helikopter boven je... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 helikopter ???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Als je die boot moet stelen moet je er eerst voor zorgen dat je alle mensen daar vermoord hebt. Je kunt als best het handpistool (niet de gewone maar die goeie) nemen. Dan klnal je ze in 1 keer dood, ga daarna naar binnen en kill ff die makelaartjes. Dan doe je de knop om. Buiten komen ineens meer mensen aan. Schiet doe vanuit het huis neer tot er geen meer komen. Dan pak je met gemak the fastest boat en krijg je geloof ik een 3-ster wanted level (bedoel je geen politieheli?) Probeer ze af te schudden (het is maar een klein eindje naar Diaz's woning) Als je het helemaal makkelijk wilt doen gebruik je natuurlijk de lower wanted level code. Succes:D Lance Vance Dance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capten Barbossa Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 ik pak een body armor en ik zorg ervoor dat ik bij die missie hiervoor dat sterkste geweer overhou zodat ik die mensen kan doodschieten ik pak de boot door de hendel te draaien en ga dan in de boot ik doe dan de code leavemealone Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 je moet zorgen dat je een sniper hebt (ligt in het doolhof bij Diaz' mansion) als je daar naartoe rijdt stop je op de weg voor dat gebouw waarvoor de boot ligt. je kunt dan door het hek al drie mannekes afknallen met je sniper. loop dan langs het hek naar het gebouw toe en knal iedereen die je ziet af. nu ga je naar binnen en knal je die mannekes met die hamers af en haal je de hendel over. nu komen er allemaal gasten met Rugers aan, ga achter de kisten schuilen en knal ze af. nu kun je snel naar de boot rennen, erin gaan zitten en naar de mansion varen. van de politie zul je geen last hebben want je bent toch te snel voor hun. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.