mrsdjhahn Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) Ik heb al alles gekocht wat ik kan, en alle races gedaan enz. Maar nu heb ik precies niks te doen en ik zit dus vast bij 62% Ja, alle auto's voor sunshine cars zijn binne. en ik heb meer dan 50 ijsjes(blunts) verkocht. Alle vigilant, ambulance, taxi enz. heb ik gedaan. Ik heb 76% uitgespeeld Bewerkt: 31 juli 2005 door mrsdjhahn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) Heb je alle side missies van bedrijven al gedaan en 50 ijsjes rondbrengen. check 100% Bewerkt: 31 juli 2005 door chaos-power Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 gebruik je cheats? heb je alle vigilant,ambulance,taxi enz...missie's gedaan?? de import van sunshine cars? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capten Barbossa Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 heb je misschien een save game gedownload ? bij mij blijft hij dan op zoveel procent staan van wat ik zelf heb uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Ik heb al alles gekocht wat ik kan, en alle races gedaan enz.Maar nu heb ik precies niks te doen en ik zit dus vast bij 62% Ja, alle auto's voor sunshine cars zijn binne. en ik heb meer dan 50 ijsjes(blunts) verkocht. Alle vigilant, ambulance, taxi enz. heb ik gedaan. Ik heb 76% uitgespeeld Misschien heb je nog niet alle hidden packages, rampages en unique jumps? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 En die telefoonmissie dat je die vrouw moet vermoorden met haar comet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 waarschijnlijk heb je cheats gebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 wat gek ik gebruik ook cheats maar alles is nog goed Shin Chan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 ik gebruikte ook in vice city cheats maar toen haalde ik 100% nu ik san andreas heb probeer ik min mogelijkte cheaten maar m'n broer.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 wat gek ik gebruik ook cheats maar alles is nog goedShin Chan Ik had ook 1 keertje gecheat in Los santos, toen ik bijna naar San fierro kon ging het pas mis. Dus je merkt het pas later. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 wat gek ik gebruik ook cheats maar alles is nog goedShin Chan Ik had ook 1 keertje gecheat in Los santos, toen ik bijna naar San fierro kon ging het pas mis. Dus je merkt het pas later. als je cheat trouwens ,heb je meer kans op bugs(zoals door de vloer zakken enzo) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 je hebt gelijk mijn neef cheat altijd (eenbeetje te veel) en hij zakt door de vloer Shin Chan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Lol ik cheat ook maar dat gebeurd niet bij mij Misschien komt het wel omdat ik een trainer gebruik En om alles te spelen in het spel moet je bij de haven ook een gebouw kopen. En dan in de boot gaan en die missie ook doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 ik cheat me ziek en ik heb zowel gta sa,vc een III uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) ik cheat me ziek en ik heb zowel gta sa,vc een III uitgespeeld niet nodig om te bumpen EDIT: 11november--->20november.. sry. Bewerkt: 20 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.