Dotz Geplaatst: 26 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2016 Op het internet kwam ik bovenstaand screenshot tegen. Ik kon het niet traceren naar Rockstar Games en weet niet of het legit is of niet, weet iemand hier meer van? Volgens geruchten was een dergelijke variant van golf ooit mogelijk/gepland als nieuwe feature. Links: ''Hooker Golf''-topic op GTAForums Artikel op WhatCulture Artikel op Wow-Hall Reageren
Dotz Geplaatst: 26 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2016 Ik betwijfel de authenticiteit van de screenshot, maar er was genoeg over op internet te lezen/vinden dat ik het toch de moeite waard vond om te posten. En het is iig een leuke afbeelding Reageren
PrioX Geplaatst: 26 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2016 Ik geloof dat het uit een in-game tv-spot komt. Al ben ik hier niet 100% zeker van. De beschrijving die ze op het GTAForums geven lijkt me niet waar. Het zijn overduidelijk geen ''players'' op de foto maar gewoon NPC's die aan het golven zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.