Thijmen_074 Geplaatst: 29 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2016 Hallo ik heb een vraagje. Als je op ps3 geconsole banned bent kan je dan wel online op ps4 met dat account? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2016 Neen, dat is niet mogelijk Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 30 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2016 Eigen schuld, dikke... Al doende leert men zullen we maar zeggen! Ben ik wel benieuwd, ondanks dat je uiteraard vooraf wist dat je een ban riskeerde, wat bewoog je om dan toch te doen wat je deed om die ban te krijgen? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 30 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2016 Ben ik wel benieuwd, ondanks dat je uiteraard vooraf wist dat je een ban riskeerde, wat bewoog je om dan toch te doen wat je deed om die ban te krijgen? Zeer waarschijnlijk de exorbitante prijzen die R* plakt aan nieuwe content. Ik zou liegen als ik niet toegaf nooit aan hacks e.d. gedacht te hebben met iedere update en niet mijn fair share heb gehad aan de *ughumm Pacif- *gmm glich Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.