Crazy-Ghost Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 (bewerkt) Tja zoals de titel zegt: Welk land zou je graag nog eens willen bezoeken. Ik zou zelf erg graag eens naar Amerika en Australië willen gaan. Kan een mod de titel even aanpassen naar 'Naar welke landen wil jij graag?'. >>> Door Hanneswasco: Done. <<< Danku meneer de moderator. Bewerkt: 25 februari 2014 door Crazy-Ghost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 (bewerkt) Japan. VS. Canada. Oceanië. Zweden. (het geboorteland van Gunther.) Bewerkt: 25 februari 2014 door Sir_Ballas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 Canada op 1. Voor de rest, Zwitserland, meer eigenlijk niet. Misschien Australië, of de VS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 -Canada -Schotland -Ierland -Verenigde Arabische Emiraten -China -Japan -Australië -Singapore -Zwitserland -Zweden -Noorwegen -Finland -Rusland -Griekenland -Zuid-Afrika -Brazilië -Kenia -Liechtenstein Zo, dat was mijn lijstje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 Ik wil graag (nog) eens naar: - Polen (hier ben ik dus al geweest maar het is mijn wens om er ooit nog te wonen) - Portugal - VS - Engeland - Italië Dat is het zo'n beetje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 Overal waar ik nog niet ben geweest, maar in het bijzonder: Nieuw-Zeeland Australië Japan Hawaii (VS) Thailand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 Hmm, moet ik toch even over nadenken. Peru lijkt me wel een prachtig land, wil die lijnen van Nazca eens zien en de overblijfselen van de oude cultuur. De Verenigde Staten ook wl eens, steden als New York moet je wel eens geweest zijn. Canada lijkt me ook een prachtig land, vooral om met een tentje rond te trekken. Voor de rest zou ik niet echt vlug iets weten. Eigenlijk vind ik elke vakantie die mijn cultuur wat kan verrijken of me van de natuur kan laten genieten goed, luilakken aan het zwembad kan je hier gewoon doen (heb wel geen zwembad, maar jullie begrijpen mijn punt wel). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 Ik ben wel eens in de VS geweest, in de staten Maine, New Hampshire en Massachusetts. Het liefst zou ik nog wel een keer naar Utah willen gaan, of in ieder geval opnieuw de Verenigde Staten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 The United Steeds of Amerrika! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 1.Japan 2. Vietnam 3. Rusland 4. Oekraïne 5. Australië 6. Noorwegen 7. Finland 8. Oostenrijk 9. Duitsland, maar dan vooral om te wonen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2014 9. Duitsland, maar dan vooral om te wonen. Als ras-Nederlander ga ik als nog met je akkoord. Het gunstigste land om te wonen, leven, werken, auto's te rijden en te eten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2014 - Amerika (California, Las Vegas, San Francisco etc.) - Spanje - Brazilië (regenwoud) - Australië (Super landschap) - Italië - Japan - Hawaii - Bonaire/Curaçao - Canada Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2014 China en Maleisie/Singapore om daar dmv 'n combitrip 'n rondreis te maken en de GP's Formule 1 te bezoeken. Verenigde Staten om de rest van het land te zien dat ik bij m'n eerste 2 bezoekjes gemist heb. Australie omdat het volk mij zo aanspreekt. Caraibisch gebied om daar dmv 'n cruise lekker te gaan eilandhoppen en van de zon te genieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2014 Somalië, zodat ik de mensen daar kan uitlachen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2014 Japan Amerika (De steden waar Grand Theft Auto ook in zit) Rusland Tsjernobyl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.