Foreigner97 Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2014 China! Lijkt me ongelooflijk interessant om die cultuur en geschiedenis met m'n eigen ogen te aanschouwen. Noord-Korea lijkt me ook fascinerend en om te bezoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2014 Als ras-Nederlander ga ik als nog met je akkoord. Het gunstigste land om te wonen, leven, werken, auto's te rijden en te eten! Dat is Noorwegen. 1. Oekraïne 2. Kroatië 3. Tsjechië 4. Japan 5. Turkije 6. Polen 7. Portugal 8. Brazilië En natuurlijk nog vele andere landen, maar als we een lijstje gaan maken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superkoekje Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2014 Ik heb altijd al Andorra willen bezoeken. Maar Mongolië kan natuurlijk ook. Of Nauru. Er valt genoeg te ontdekken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2014 Graag zou ik Montenegro willen bezoeken. Opkomend toerisme en het leven is er nog betaalbaar als toerist. Het is niet zolang vliegen en je hebt er de prachtige fjorden met allerlei dorpjes als eilanden. Zeker de moeite waard! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr_D-boy55 Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2014 Engeland, voor de typische bruine kroegen en het heerlijke voetbal van onze Belgische toppers (Hazard, Kompany, Lukaku, ...). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krikke1992 Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2014 Ik zou zo graag naar Amerika willen, naar Los Angeles en Miami (vanwege GTA Vice City uiteraard). Rusland lijkt me ook interessant, enkel jammer van de politiek die er momenteel gaande is. Verder zijn er nog drie landen die ik wil bezoeken vanwege de coole metal en hardrock festivals: Frankrijk, Duitsland en Finland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2014 Top 3: 1. VS 2. Engeland 3. Zwitserland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2014 Ik heb al enorm veel mooie plekken mogen bezoeken, maar ik wil graag terug naar Australie (ben verliefd geworden op dat land) en naar Zuid-Amerika (enige continent [buiten Antarctica] waar ik nog niet geweest ben). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2014 Je zou niet graag eens naar Antarctica willen? Ik zou er wel eens heen willen maar aangezien dat geen land was had ik dat niet opgenomen in mijn lijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2014 Jawel, maar dat is echt bizar duur... Dus op termijn wellicht wel, maar er zijn nog genoeg andere plekken waar ik wil komen, vooral in Zuid-Amerika en Australie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2014 (bewerkt) Je zou niet graag eens naar Antarctica willen? Ik zou er wel eens heen willen maar aangezien dat geen land was had ik dat niet opgenomen in mijn lijst Och ... ik zie wel meer landen in de lijstjes voorbij komen die eigenlijk geen land zijn. Oceanie (continent) Hawai (staat in de VS) Tsjernobyl (stad in Oekraine) Caribisch gebied (meerder landen) Bewerkt: 27 februari 2014 door FcUtreg4Life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2014 Als ras-Nederlander ga ik als nog met je akkoord. Het gunstigste land om te wonen, leven, werken, auto's te rijden en te eten! Dat is Noorwegen. Hmm. Ik rij liever Mercedes-Benz dan een Troll 1956 en lust geen vis dus eet liever Schnitzel mit Pommes.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2014 Als ras-Nederlander ga ik als nog met je akkoord. Het gunstigste land om te wonen, leven, werken, auto's te rijden en te eten! Dat is Noorwegen. Hmm. Ik rij liever Mercedes-Benz dan een Troll 1956 en lust geen vis dus eet liever Schnitzel mit Pommes.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2014 (bewerkt) Ik wil eigenlijk nog naar vele landen toe Ik ben ook helemaal weg van Engelstalige landen. Mijn moeder zei ooit nog eens naar Australië met ons te willen, dus dat lijkt me echt kuwl. ^^ Bewerkt: 28 februari 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 Ik ben ook helemaal weg van Engelstalige landen. Mijn moeder zei ooit nog eens naar Australië met ons te willen, dus dat lijkt me echt kuwl. ^^ Australië is ook echt fantastisch. Ben helemaal verliefd geworden op dat land. Op 10 minuten buiten één van de grootste Australische steden (Perth) rijd je al op een één-baans-snelweg en kom je rustig een half uur niemand tegen. Zo rustgevend. Mijn droom is om daar gewoon een half jaar te gaan wonen (of nog langer). Lijkt me echt helemaal fantastisch. Echt de cultuur proeven enzo. Maar ja, mijn opleiding is Nederland gebonden, dus wat dat betreft wel vervelend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.