bossofzeeland Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 Australie Zuid Afrika Maladiven (weet niet onder welk land dat nou eigk valt, volgens mij india) Ijsland VS(florida met name) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 Ik ben ook helemaal weg van Engelstalige landen. Mijn moeder zei ooit nog eens naar Australië met ons te willen, dus dat lijkt me echt kuwl. ^^ Australië is ook echt fantastisch. Ben helemaal verliefd geworden op dat land. Op 10 minuten buiten één van de grootste Australische steden (Perth) rijd je al op een één-baans-snelweg en kom je rustig een half uur niemand tegen. Zo rustgevend. Mijn droom is om daar gewoon een half jaar te gaan wonen (of nog langer). Lijkt me echt helemaal fantastisch. Echt de cultuur proeven enzo. Maar ja, mijn opleiding is Nederland gebonden, dus wat dat betreft wel vervelend. Haha, nice... Mijn moeder is dus ook Australië-fan. Buiten dat ze het land ook mooi vind, zet ze elke dag staat er een Australische zender op en ze is fan van 'The Flying doctors' en je hoort elke dag wel weer een verhaal over 'David Reyne' of een andere Australiër Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IndoGuus Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2015 De landen die nog op m'n bucketlist staan: - Japan, Korea, China - Rusland - Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland, IJsland - Griekenland - Australië - Turkije - Zwitserland - Oostenrijk - Polen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2015 Tot m'n verbazing heb ik hier nog nooit op gereageerd... Dit zijn de landen waar ik sowieso een keertje naar toe wil: Canada. Alaska. Nieuw Zeeland. IJsland. Noorwegen. Frankrijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2015 Alaska is een staat in de VS, geen los land. Ik wil nog wel een naar: De VS, Noorwegen, IJsland, Monaco, Australië, en nog wel een keer terug naar Engeland! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2015 Ik wil niet, nee ik ga zeker nog eens terug naar Schotland. Wat ik zou willen... Amerika (VS) de route 66 rijden (cliché tegenwoordig ) Australië lijkt me ook nog wel wat. Verder vind ik Kroatië ook nog erg mooi qua landschap. En misschien Zuid Afrika en Italië ook nog eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2015 Noord-Amerika. Het liefst naar de gta steden: -New York -Los Angeles -Miami Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MovieGamer Geplaatst: 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2015 (bewerkt) -USA (Los Angeles, San Francisco, Chicago, Miami, Orlando) -Canada (Toronto, Vancouver, Montreal) -Australië (Sydney) -Italië (Rome, Napels, Venetië) Het enige nadeel is dat ik vliegangst heb Bewerkt: 3 april 2015 door Noretz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IndoGuus Geplaatst: 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2015 -USA (Los Angeles, San Francisco, Chicago, Miami, Orlando) -Canada (Toronto, Vancouver, Montreal) -Australië (Sydney) -Italië (Rome, Napels, Venetië) Het enige nadeel is dat ik vliegangst heb Gelukkig bestaan er ook cruiseschepen, maar dat lijkt mij wel een stuk prijziger (en langzamer uiteraard). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2015 ● Groenland ● Zweden ● Noorwegen ● Zuidpool ● Noordpool ● Finland ● Letland ● Ijsland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 23 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2015 - Engeland (om te wonen later) - Japan - Brazilië - Zuid-Afrika - De VS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2016 Recentelijk is het 'Welke landen ben jij ooit geweest'-topic gekickstart. Met dit topic is het de bedoeling om te delen naar welke landen jij ooit nog zou willen gaan. Op mijn verlanglijstje staat momenteel in het specifiek maar één land en dat is de Republiek der Maldiven. Ik houd wel van reizen en wil er een feit van maken om ten minste een keer op ieder continent een stap te zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2016 (bewerkt) VS. Amerika heeft iets 'unieks', wat ik 100% wil ontdekken. New York zou een mooie eerste plaats zijn, gevolgd door Washington en Los Angeles. Engeland London, ofcourse. Leuk stadje <3 That's it. Ik hou niet zo van een wild avontuur en ga het dan ook niet opzoeken. De continenten Azië, Zuid-Amerika, Afrika en Antarctica vallen 100% af bij mij. Oceanië zal ik wel bezoeken als ik plots verliefd word op kangoeroes ofzo. Bewerkt: 31 oktober 2016 door Skullz-000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2016 Allemaal? Ik heb echt zin om de wereld te verkennen. Maar in het speciaal natuurlijk de States, daar willen we allemaal wel naartoe I guess. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2016 De volgende landen zijn landen waar ik écht graag heen wil, in willekeurige volgorde: Japan; Vietnam; Israël; Egypte; Noord-Korea; Engeland; Schotland; Ierland; Seychellen; Cuba; VS; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.