Kaitjee98 Geplaatst: 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2016 China Japan Thailand USA Argentinië Brazilië IJsland Mexico Peru Egypte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2016 Italië, omdat ik de musea van Florence wil bekijken. De VS, omdat ik New York ongelofelijk leuk vond, maar er slechts 2 dagen was. Jordanië, voor de woestijn, Wadi Rum en de ruines van Petra. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MovieGamer Geplaatst: 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2016 (bewerkt) Eigenlijk alleen naar de Verenigde Staten, Canada en Australië. Bewerkt: 31 oktober 2016 door MovieGamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2016 Italië, omdat ik de musea van Florence wil bekijken. De VS, omdat ik New York ongelofelijk leuk vond, maar er slechts 2 dagen was. Jordanië, voor de woestijn, Wadi Rum en de ruines van Petra. Florence is echt mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2016 >>> Door Dexist: topic even samengevoegd met een die al bestond <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.