Gangsta Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Beste, als je een hosting bestelt, van bijv. Phost.nl, als je dan die pakket krijgt, ziet er dan ook een Cd-rom in waarmee je een website kan bouwen? Of hoe doe je dat dan? In HTML? Reageren
Renne Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) Nee,je zal geen cd-rom krijgen waarmee je een site mee kan bouwen. Je kan op verschillende manieren sites bouwen: -Html( kijk op het internet voor een curus) -Dreamwaver -Frontpage. Html vind ik handig maar voor layouts en tabellen gebruik ik dreamwaver. Bewerkt: 31 juli 2005 door Renne Reageren
Eclipse Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Bij phost krijg je de ruimte om je website op te zetten. Ook krijg je er een Cpanel bij waar je allemaal handige dingen in kan stellen. De rest zul jij dus zelf moeten doen. je kan alles via FTP uploaden. Maar als ik jouw was zou maar ff naar hun forum toegaan. Daar kan je beter geholpen worden. Reageren
Froop Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Je kna ook een frontpage met PS maken. Maar daar heb je wel weer iframes voor nodig en dus HTML. Reageren
Gangsta Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Oké, bedankt! :'D Ik zal naar hun Forum gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.