rivolta Geplaatst: 7 november 2016 Rapport Geplaatst: 7 november 2016 Hoi, ik kan al bijna 5 dagen niet online komen. Ik zie op de meldingen van storingen dat heel veel mensen hier last van hebben, met dezelfde foutmelding als ik. Maar verder geen oplossing tot op heden. Het kwam volgens mij na een update vorige week, volgens mij een update van Playstation. De PS3 meldt zich wel aan en blijft ook aangemeld, alleen zegt het netwerk van Rockstar dat ik ben uitgelogd. Net heb ik even gekeken bij Rockstar support en daar staat dan de online server status, en die is voor de PS3 en 4 : LIMITED De rest van de consoles en PC zijn allemaal UP. Heeft iemand hier er ook last van? En misschien een idee wat dit nou kan zijn? Mijn gegevens en accounts PS3 en PC zijn er allemaal nog wel zie ik via de computer. Dus dat is een geruststelling. Reageren
AntonTH4Dutch Geplaatst: 8 november 2016 Rapport Geplaatst: 8 november 2016 Kun je weinig aan doen denk ik, ligt aan Rockstar Gewoon afwachten. Reageren
mekane Geplaatst: 9 november 2016 Rapport Geplaatst: 9 november 2016 ik had op 7-11 storing maar dat was op pc werd er constant uit gekickt en gister gewoon flekkeloos kennen spelen misschien 1 of 2x eruit gegooid Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.