GTA033 Geplaatst: 17 november 2016 Rapport Geplaatst: 17 november 2016 Ik krijg sinds gisteren de melding your'e profil has no permission to play GTA online. Wtf? Hoezo kan ik niet meer online, heeft iemand dit eerder gehad en hoe kom ik weer online. Ik speel op de XB1 en ja ik heb gewoon xbox gold live.. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 17 november 2016 Rapport Geplaatst: 17 november 2016 (bewerkt) Neem contact op met R* Support dmv een ticket En dit (na een minuut google): https://support.rockstargames.com/hc/en-us/community/posts/204007866--Your-profile-does-not-have-permission-to-access-Gta-Online-WHAT- Bewerkt: 17 november 2016 door KoningJesper Reageren
GTA033 Geplaatst: 17 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2016 Dit probeer ik ook maar kom er niet in staat alleen continue laden ik vermoed dat ik geband ben? Tijd geleden met mijn crew voor het eerst gegliched en 30 miljoen ieder gekregen.. dit is t enige dat ik kan bedenken?? Reageren
GTA033 Geplaatst: 17 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2016 Ik kan geen bericht typen of een comment plaatsen snap er niks van, ik lees op de pagina dat sommige mensen duidelijk een bericht krijgen you are banned for ever, iemand anders was banned for a month dat heb ik allemaal niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.