Radio Es. Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Hoe moet je een topic van jezelf daar een slotje op doen of kan alleen se7en dat? Alvast Bedankt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Dan kunnen enkel moderators in hun forums en megaleden op hun eigen topics. Dit hoort trouwens meer in feedback gok ik Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radio Es. Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Ah jammer eigenlijk zou dat wel moeten vin ik. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radio Es. Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Enn srry voor dat ik deze topic in SA heb geplaats dat moest eigenlijk niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Gewone leden zullen wat doen als zij hun topics zouden kunnen sluiten. En gebruik in het vervolg de Edit Knop. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Ah jammer eigenlijk zou dat wel moeten vin ik. voorwat?je kan in het forum feedback lezen hoe je een slotje vraagt da's toch nog niet zo moeilijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Ah jammer eigenlijk zou dat wel moeten vin ik. Nee, dat moet helemaal niet. Als alle leden ook slotje's kunnen zetten. Zullen heel veel mensen hier misbruik van maken, en over slotje's op gooien. En dan word het hele forum 1 grote Chaos. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Ah jammer eigenlijk zou dat wel moeten vin ik. Nee, dat moet helemaal niet. Als alle leden ook slotje's kunnen zetten. Zullen heel veel mensen hier misbruik van maken, en over slotje's op gooien. En dan word het hele forum 1 grote Chaos. Als ze het aleen op hun eigen topic kunnen doen??. Hoezo word het dan chaos????? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Ah jammer eigenlijk zou dat wel moeten vin ik. Nee, dat moet helemaal niet. Als alle leden ook slotje's kunnen zetten. Zullen heel veel mensen hier misbruik van maken, en over slotje's op gooien. En dan word het hele forum 1 grote Chaos. Als ze het aleen op hun eigen topic kunnen doen??. Hoezo word het dan chaos????? en het hele forum vol slotjes??? nee hoor laat het maar zoals het is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radio Es. Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Waar is dan de Forum Feedback?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Waar is dan de Forum Feedback?? *Zucht* http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=2 Staat gewoon in de Forum Index hoor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) Waar is dan de Forum Feedback?? op de starpagina van het forum zie je hem staan vanboven oeps iemand is me voor Bewerkt: 31 juli 2005 door gtagangster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Slotjes kunnen mega-leden op hun eigen topics doen. Moderaters kunnen in hun fora gedeelte een slotje overal op doen. Admins zijn the godfathers hun macht gaat verder dan boven elke andere. Maar ik ben gedoemd to mod Dus ik doe wat ik hier kan een slotje zetten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts