Paulwillem12 Geplaatst: 22 november 2016 Rapport Geplaatst: 22 november 2016 Hoi ik heb een vraag kan iemand mij helpen vandaag wou ik gat spelen met vrienden maar 1 of andere manier kunnen ze mij niet joinen en ik hun niet dam staat er not compitaLe session found Reageren
Dexist Geplaatst: 22 november 2016 Rapport Geplaatst: 22 november 2016 Hoi Paul, Op welk platform speel je? En hoe ben je met het internet verbonden, draadloos of met kabel? Reageren
Paulwillem12 Geplaatst: 22 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2016 Op ps3 en draadloos het is sinds vandaag hiervoor nooit problemen meegehad Reageren
Dexist Geplaatst: 22 november 2016 Rapport Geplaatst: 22 november 2016 Probeer het eens met een kabel, als je die hebt. Of eventueel je router even resetten (en even uit laten staan). Reageren
Tommie59 Geplaatst: 22 november 2016 Rapport Geplaatst: 22 november 2016 (bewerkt) Als je een kabel hebt,kan je dan eens proberen om je PS3 met de kabel te verbinden? En als dat niet werkt probeer eens je internetinstellingen opnieuw in te stellen op je PS3. En anders je router resetten. (Stekker uit de wcd voor +/- 10 seconden. Edit: Ninja'd Bewerkt: 22 november 2016 door Tommie59 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.