Thijsflip1997 Geplaatst: 26 november 2016 Rapport Geplaatst: 26 november 2016 Hallo allemaal, Ik heb vandeweek de playstation weer uit de kast getrokken en aangesloten, op een of andere manier moest ik alles opnieuw instellen ect. Nu is mw3 en een paar andere spellen goed geinstalleerd maar gta gaat eerst 21 updates bijwerken ofzo en daarna tijdens het spel opstarten nog 3902mb installeren? Maar hij loopt telkens vast bij 1201mb.. (al wel 7 keer) heb onlangs het hele ststeem hersteld ect. Playstation helpdesk een bericht gedaan maar hun zeggen dat dit nog nooooit eerder is voorgekomen.... wie o wie kan me helpen ? Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 26 november 2016 Rapport Geplaatst: 26 november 2016 (bewerkt) eerst gta5 opnieuw installeren ZONDER internetverbinding. als deze dan geinstalleerd is, dan pas internet er op en de boel updaten. Bewerkt: 26 november 2016 door DDT Dorus Reageren
Thijsflip1997 Geplaatst: 26 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2016 (bewerkt) sorry ik was te snel. Ga ik doen! Bewerkt: 26 november 2016 door Thijsflip1997 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.