GTAKevin023 Geplaatst: 28 november 2016 Rapport Geplaatst: 28 november 2016 (bewerkt) Hey, Ik heb gister een Xbox One gekocht en alles is perfect gegaan gister. Inloggen op Microsoft acc, gta geïnstalleerd en m'n character overgehaald naar Xbox One. Alles is goed gegaan gisteren en ik heb uren kunnen spelen. Nu, volgende ochtend wil ik weer spelen en dan krijg ik de melding '' Rockstar servers are unavailable right now'' Nu heb ik de statussen gecheckt op Social Club en er zijn geen meldingen. Ook kan ik niks vinden bij nieuws ofzo en kan ik ook niet vinden of andere mensen er last van hebben. Ik krijg alleen maar berichten van jaren geleden waar ik niks aan heb nu. Kan iemand me helpen? Ben ik de enigste met dit probleem? Gister deed alles nog perfect. Ik hoop dat het aan Rockstar zelf ligt en niet aan mij Online op de Xbox 360 werkt wel Gr GTAKevin023. PS. Sorry, heb in de verkeerde forum gezet Kan een moderator/administrator dit bij technische hulp zetten? Thnx >>> Door Guardian1980: Ach ja, ik was toch in de buurt.<<< Hahaha, thnx man Bewerkt: 28 november 2016 door GTAKevin023 Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 28 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2016 Opgelost. Bedankt voor de vele reacties allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.