ahbm Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Ik wil graag zelf een auto ontwerpen zodat ik hier mee in GTA SA kan rijden. Welke programma´s heb ik nodig? Is t wel te doen als je een beginner bent? Reageren
SWYV Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Ik wil graag zelf een auto ontwerpen zodat ik hier mee in GTA SA kan rijden.Welke programma´s heb ik nodig? Is t wel te doen als je een beginner bent? als jij kun omgaan met programma, "3ds max 7" met san andreas dff exporter, kun jij wel proberen, of anders met nieuwste z modeler 2.0.4 voor beginners is dat wel moeilijk, ik weet niet of sketchup ook kun voor GTA SA want sketchup is gewoonweg de allersimpelste vind ik :'D Reageren
corne0202 Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 kan jij mij dan ook vertelle hoe ik ze in gta sa moet doen Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 dan moet je de tutorial op gtamodding zoeken die dat uitlegt Reageren
Eclipse Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Sketchup zuigt omdat er allemaal onzichtbare muren in je object komen zodra het object in VC/SA staan. Reageren
ahbm Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 welk programma is dan handig om te gebruiken? ik heb nu (met sketchup) iets gemaakt wat iets van een auto wegheeft... maar hoe kan dat ding nou gaan rijden en so..en hoe zorg je dat de deur op kan en het belangrijkste..hoe krijg ik dat ding in SA? Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Met sketchup gaat dat al helemaal niet. Voor auto's raad ik je de Zmodeler aan en voor objecten 3dsmax. Deze zijn wel een stuk moeilijker. Maarja, het is nu vakantie dus zoek je een goeie tutorial (zijn er genoeg op internet) en je hebt binnen de kortste keren een zelfgemaakte auto in SA rijden. (Remember: het is wel niet makkelijk, maar met een beetje inzin lukt het wel.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.