Niked Geplaatst: 3 december 2016 Rapport Geplaatst: 3 december 2016 Ontwikkelaar: Naughty Dog Uitgever: Sony Interactive Entertainment Genre: Adventure/Action/Survival Platforms: PS4 Aantal spelers: 1 Release: 19 juni 2020 Trailer #2: Spoiler Gameplay trailer: Spoiler Release date reveal trailer: Spoiler Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 december 2016 Rapport Geplaatst: 3 december 2016 Oooooh yeah! Ben hier zo aan toe! Zoals hierboven gezegd is: HYPED!!! Ik heb wat mooie screens gemaakt: >>> Door Bassieboy35: Voor het gebruiksgemak heb ik de foto's even in een spoiler gezet.<<< Reageren
Niked Geplaatst: 3 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2016 (bewerkt) Ik schreeuwde m'n longen uit toen ik plots Naughty Dog zag staan. :7 Hmmm... Op één of andere manier kan ik m'n hoofdpost niet veranderen qua inhoud. Door zo opgewekt te zijn Naughty Dogs geschreven. :P AL doet deze site wel wat raar deze avond bij mij. Edit: @PLaty: Op één of andere manier kan ik de hoofdpost niet veranderen, weird. Bewerkt: 3 december 2016 door Skullz-000 Reageren
Platypus Geplaatst: 3 december 2016 Rapport Geplaatst: 3 december 2016 Een direct vervolg op het verhaal van Joel en Ellie, dat had ik totaal niet verwacht. Ik had eerder een compleet nieuw verhaal verwacht met nieuwe personages. Ik ben altijd bang wanneer er een direct vervolg komt op een fantastisch verhaal, want meestal gaat de kwaliteit dan achteruit. Maar goed, het is nu gewoon afwachten. @Skullz: De uitgever is Sony Computer Entertainment Reageren
GolfG60 Geplaatst: 3 december 2016 Rapport Geplaatst: 3 december 2016 Een direct vervolg op het verhaal van Joel en Ellie, dat had ik totaal niet verwacht. Ik had eerder een compleet nieuw verhaal verwacht met nieuwe personages. Ik ben altijd bang wanneer er een direct vervolg komt op een fantastisch verhaal, want meestal gaat de kwaliteit dan achteruit. Maar goed, het is nu gewoon afwachten. @Skullz: De uitgever is Sony Computer Entertainment Idd, ik hoop echt dat ze een ijzersterk vervolg weten te brengen, eerste deel was echt op wat bugs na echt perfect. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 december 2016 Rapport Geplaatst: 3 december 2016 Ik blijf gewoon positief geschokt over hoe Ellie is gegroeid. My god Reageren
Platypus Geplaatst: 4 december 2016 Rapport Geplaatst: 4 december 2016 Ze hebben bekend gemaakt dat Ellie in deze game 19 jaar is. Dat wil dus zeggen dat het verhaal plaatsvindt 5 jaar na de gebeurtenissen van de eerste game. Ook hebben ze gezegd dat je als Ellie gaat spelen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 december 2016 Rapport Geplaatst: 4 december 2016 Ik had niet gedacht ooit nog een PS4-spel te zullen kopen. Toch wel dus. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 4 december 2016 Rapport Geplaatst: 4 december 2016 Dit is wss een van de weinige games die ik blind pre order. Ik wil ook niet al te veel hierover lezen en kijken. Ik wil graag vrij open deze game instappen. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 4 december 2016 Rapport Geplaatst: 4 december 2016 Ik wil opeens een PS4. Reageren
Platypus Geplaatst: 30 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2017 (Waarom staat dit topic eigenlijk bij shooters?) Reageren
GolfG60 Geplaatst: 31 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2017 Ik weet eigenlijk niet goed wat ik van deze trailer moet vinden, kan het niet goed plaatsen met wat ik had verwacht van de eerste trailer en het eerste deel. Maar goed, kan natuurlijk zijn dat dit de bedoeling is, en zo een hype proberen te creëren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.