Ezra24rct3 Geplaatst: 13 november 2017 Rapport Geplaatst: 13 november 2017 Eerste deel niet zo heel lang geleden pas uitgespeeld, al had ik die sinds de release in 2013... Was er toch verbaasd over. Ik zal hem niet zo snel pre-orderen, maar halen ga ik hem zeker doen! Reageren
Platypus Geplaatst: 12 juni 2018 Rapport Geplaatst: 12 juni 2018 Helaas nog geen release date, maar wel een gameplay trailer: Reageren
Platypus Geplaatst: 26 september 2018 Rapport Geplaatst: 26 september 2018 Het is vandaag 'Outbreak Day', de dag waarop de apocalyps is begonnen in de wereld van The Last of Us. Daarom doet Naughty Dog elk jaar iets extra's. Zo kan je tot morgen 17:00 een gratis thema en avatars voor je PS4 downloaden. Ook kun je binnenkort de theme song van TLoU:Part II door Gustavo Santaolalla downloaden. En voor de mensen die de eerste game nog niet hebben gespeeld, zal de Remastered versie dit weekend in korting staan. Meer info op: http://www.thelastofus.playstation.com/outbreakday Reageren
MovieGamer Geplaatst: 26 september 2018 Rapport Geplaatst: 26 september 2018 @Platypus Thanks voor de Tip. Zojuist het thema en de avatars gedownload. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 2 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2018 Op 26-9-2018 om 21:14, MovieGamer zei: @Platypus Thanks voor de Tip. Zojuist het thema en de avatars gedownload. De thema ziet best wel vet uit,verheug jij je ook oo the last of us part 2? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2018 Op 26-9-2018 om 20:01, Platypus zei: Het is vandaag 'Outbreak Day', de dag waarop de apocalyps is begonnen in de wereld van The Last of Us. Daarom doet Naughty Dog elk jaar iets extra's. Zo kan je tot morgen 17:00 een gratis thema en avatars voor je PS4 downloaden. Ook kun je binnenkort de theme song van TLoU:Part II door Gustavo Santaolalla downloaden. En voor de mensen die de eerste game nog niet hebben gespeeld, zal de Remastered versie dit weekend in korting staan. Meer info op: http://www.thelastofus.playstation.com/outbreakday Wat ik verdacht vind aan de avatars, waar is Joel? Vraag mij nu sterk af of we hem (veel) terug gaan zien in deel 2. Reageren
Platypus Geplaatst: 21 december 2018 Rapport Geplaatst: 21 december 2018 Er is een nieuw gratis thema voor de PS4 beschikbaar in de PS Store. Ook kun je op de PS Blog stemmen op een aantal awards zoals 'Game of the Year'. Gek genoeg staat bij 'Most anticipated game' The Last of Us: Part II er niet tussen. Dit zou misschien kunnen betekenen dat de game niet in 2019 uitkomt. Bron: PS Blog Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 21 december 2018 Rapport Geplaatst: 21 december 2018 Man hoe lang gaat dit nog duren? Zit erop te wachten. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 januari 2019 Rapport Geplaatst: 5 januari 2019 Op 12/21/2018 om 21:31, Schumy7_Patriot zei: Man hoe lang gaat dit nog duren? Tja, nog niks officieels daarover. Als ik een beredeneerde speculatie mag doen is het najaar van 2019 het doel, maar of ze dat gaan halen is iets wat wellicht niemand weet op dit moment. Er gaat dan in ieder geval 1 zieke Naughty Dog crunch plaatsvinden gedurende de voorjaar/zomer. Ik zelf heb niet veel moeite met wachten, het komt er wel en zal fucking goed zijn. Heb volgens mij ook nog geen trailer gezien sinds de eerste twee jaar geleden Reageren
Sentasi Geplaatst: 11 september 2019 Rapport Geplaatst: 11 september 2019 Aanstaande 24 September is er een media event! Hoop op een mooie lange story trailer, tot nu toe zijn de trailers vrij sumier geweest. Reageren
Platypus Geplaatst: 20 september 2019 Rapport Geplaatst: 20 september 2019 Op 11-9-2019 om 12:07, Sentasi zei: Aanstaande 24 September is er een media event! Dinsdag krijgen we inderdaad meer nieuws! Reageren
Platypus Geplaatst: 24 september 2019 Rapport Geplaatst: 24 september 2019 Even dubbelposten, omdat het kan: We hebben eindelijk een release date! Op 21 februari 2020 zal The Last of Us Part II eindelijk beschikbaar zijn. Zoals altijd zijn er verschillende edities, ik heb ze voor het gemak hieronder in spoilers geplaatst. Standard Edition Spoiler Special Edition Spoiler Digital Deluxe Edition Spoiler Collector's Edition Spoiler Ellie Edition (Note: Hoogstwaarschijnlijk niet beschikbaar in Europa.) Spoiler Reageren
Sentasi Geplaatst: 25 september 2019 Rapport Geplaatst: 25 september 2019 Heerlijke trailer, wat ziet dat er fantastisch uit. Vooral dat moment dat Joel achter Ellie staat, kriebels! Ik kan niet wachten tot het zover is! Reageren
Platypus Geplaatst: 25 september 2019 Rapport Geplaatst: 25 september 2019 Heb zonet de Collector's Edition gepre-ordered bij Game Mania. Ik heb ook gevraagd of die Ellie Edition beschikbaar zal zijn in Europa, en hij zei nee. Reageren
Sentasi Geplaatst: 25 september 2019 Rapport Geplaatst: 25 september 2019 Ik wilde een pre-order plaatsen voor de Ellie Edition, maar is blijkbaar al uitverkocht.. Op Ebay gaan ze al over de toonbank voor $800.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.