Gino Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Ik heb styleXp gedownload van een site maar als ik hem instaleer zegt hij dat ik me moet registreren ofzo ik weet het niet kan iemand me helpen Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Meer Info? ik wil graag helpen want ik kan het ook niet verdragen al die registerdingen!! je moet mss eens proberen op de site waar je dat hebt gehaald te kiken of daar niks vna bij staat , en geef ook de site eens... greetz TheGtaScret Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Je hebt toch wel de trial gedownload he? Want die kan je iets van 30 dagen gratis gebruiken Reageren
diluca Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Zoek de hele versie met bittorrent... heb ik ook gedaan Reageren
Timovich Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Zoek de hele versie met bittorrent... heb ik ook gedaan Warez Er zit niks anders op dan het te kopen. Of je moet gewoon naar een gratis programma zoeken waarmee je skins kunt instellen enzo Reageren
T@rget Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Windowsblinds is handig wel 1 nadeel bij het opstarten van je PC vraagt ie om hem te kopen Download Windowsblinds Bewerkt: 7 augustus 2005 door T@rget Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.