Bassieboy35 Geplaatst: 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2016 Stuitte zojuist op een vernieuwde video van Vladim M, een YouTuber die veel oude GTA's nog eens uitlicht. Deze video gaat over de veranderingen in de PS2 versie van VCS ten opzichte van die van PSP. Heb Vice City Stories zelf wel gespeeld, maar kende heel veel van deze dingen nog niet. Leek mij leuk om het in ieder geval te delen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2016 Die Easter Egg bij het stadium kende ik wel, ja. Jammer dat die extra content niet al standaard in de PSP versie zat. Die Armageddon-achtige minigame zat bijvoorbeeld wel in LCS en daar heb ik mij echt mee vermaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2016 Grappig om te zien. Ik heb beide versies, maar veel subtiele veranderingen waren mij nog niet opgevallen. Verschillen in easter-eggs, stunt jumps e.d. natuurlijk wel, maar pas nu ik het zo naast elkaar zie en hoor vallen ook andere zaken op. Leuke video Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.