justinW Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 ik had de code gedaan van spel loopt sneller en toen stond er een wagen op de weg en toen knalde er een oto in en die auto's zaten in elkaar doe ook eens maar wel op las venturas highway Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Ik begrijp je niet helemaal. Je moet het iets beter vertellen hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) je zal per ongeluk de een auto spawn cheat gebruikt hebben en toen je die had ingevoerd reed er een auto langs en viel het voertuig op het ene voertuig trouwens welkom op het forum Bewerkt: 31 juli 2005 door gtagangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Hij bedoelt dat hij op de LV Ringroad reed en uiteindelijk tegen een auto opknalde. Toen zaten die 2 autos in elkaar. Volgens mij bedoelt hij dat. Je kanj dit beter in het vervolg in het topic: Glitches & Bugs zetten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Als het zo is wat Big Smoke zegt is het gewoon een Bug. een fout van het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Als het zo is wat Big Smoke zegt is het gewoon een Bug.een fout van het spel. volgens mij heeft ze gewoon verkeerd gecheat....heb dat nog nooit op de ringroad gezien,zal straks es ff checken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 je zal per ongeluk de een auto spawn cheat gebruikt hebbenen toen je die had ingevoerd reed er een auto langs en viel het voertuig op het ene voertuig Dat kan niet, als je probeert een auto te spawnen op een andere dan verdwijnd die eerste auto. Het kan wel als je vb voor de eerste keer dood bent en je staat voor het ziekenhuis terwijl je uitleg krijgt over het ziekenhuis (of als je voor de eerste keer opgepakt bent). Als je dan 2x een auto spawnt dan zitten ze wel in elkaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Yep probeer maar eens andere auto te spawnen dat gaat niet de andere verdwijnt maar hij bedoelt op een autosnelweg er botsen veel auto's op elkaar en ineens steekt die auto erin dit heb ik al veel gehad dit is een bug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.