Jump to content

Zero's missie

Caltson

Recommended Posts

Deze missie is idd heel erg moeilijk. Je kan je savegame het beste in dit topic zetten. Je kan je savegame uploaden via Rapidshare ;) .

1 Tip: Je kan het beste beginnen met de 3 dichtsbezijnde. Daarna kun je de andere 2 doen. Ga voor/achter het busje/motor staan en schiet dan.

Let wel op: Ze schieten terug en jou vliegtuigje kan stuk gaan.

Edit: Heb je misschien Armax en een Max Drive USB-Stick? Dan kun je je savegame via Armax op de PC zetten. Anders zijn er niet zo heel vweel tips voor deze missie.

Bewerkt: door Big Smoke
Delen op andere websites

Deze missie is idd heel erg moeilijk. Je kan je savegame het beste in dit topic zetten. Je kan je savegame uploaden via Rapidshare ;) .

1 Tip: Je kan het beste beginnen met de 3 dichtsbezijnde. Daarna kun je de andere 2 doen. Ga voor/achter het busje/motor staan en schiet dan.

Let wel op: Ze schieten terug en jou vliegtuigje kan stuk gaan.

maar ik heb ps2

Delen op andere websites

Probeer zoveel mogelijk gewoon te rijden over de weg en achter de busjes, motoren en fietsen gaan staan en een veilige afstand nemen. Zo ontploffen de voertuigen snel en heb jij nog veel fuel.

Succes!

Delen op andere websites

Denk er wel om dat je niet hoeft te richten want het vliegtuigje zelf richt altijd. Probeer een beetje te zweven en weinig gas te geven wanneer je achter zo'n wagen of fiets zit.

En wees geduldig, ik deed er 3 week over en ik werd er niet goed van.

Je kunt het man, succes,

LAnce Vance Dance

Delen op andere websites

Bij mij is het direct gelukt ksnap niet wat hier moeilijk aan is maar anders die missies moet je niet doen hé alleen voor de 100% als je de missies hebt gedaan van die 2 opdrachtgevers mag je naar lv.

Delen op andere websites

ik heb ze geprobeerd maar niet gelukt

die motor of zo'n busje knalt me altijd uit de lucht :-(

trouwens,het is enkel maar voor de 100%

heb de end of the line al behaald :cya:

Bewerkt: door gtagangster
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...