xamxam1234 Geplaatst: 12 december 2016 Rapport Geplaatst: 12 december 2016 Ik speel GTA V op een PS4. Autosave staat aan en ik speel de eerste missie. Dat met de bankoverval en alles. Daarna ga je als een andere persona spelen (2 black guys) en moet je een auto rijden en de ander volgen. Op dat moment ben ik al te moe en stop ik het spel. De volgende dag wil ik verder waar ik gebleven ben en ik moet weer beginnen bij de eerste missie. Wat is er aan de hand? Moet ik nog verder doorspelen of hoe zit het? Ik hoop dat iemand kan helpen. Alvast bedankt. Gr. xamxam1234 Reageren
PrioX Geplaatst: 12 december 2016 Rapport Geplaatst: 12 december 2016 Welkom op het forum. Je moet inderdaad de eerste twee missies voltooien voordat het spel opgeslagen kan worden, of automatisch opslaat. Dus de Prologue en Franklin and Lamar moeten volbracht zijn aangezien deze als één missie gezien worden. Succes! Reageren
xamxam1234 Geplaatst: 12 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2016 Bedankt! Wel vaag dat ze dat zo gedaan hebben. Maar dus 1x even doorzetten voordat ie automatisch opslaat. Nogmaals bedankt voor het snelle antwoord! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.