Spartecus Geplaatst: 13 december 2016 Rapport Geplaatst: 13 december 2016 Ik heb een vraagje een vriend van mijn heeft binnenkort ook een pc en gaat GTA 5 kopen. Maar hij heeft al getransfert van de 360 naar Xbox one. Maar kan hij nu ook weer tranferen van Xbox one naar pc? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 13 december 2016 Rapport Geplaatst: 13 december 2016 Hoi Spartecus, Dit is helaas niet mogelijk. Gegevens overzetten is slechts één keer mogelijk. Hij zal dus helaas helemaal overnieuw moeten beginnen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 december 2016 Rapport Geplaatst: 13 december 2016 Onzin. Je kan altijd naar de PC overzetten. Reageren
coolguynl Geplaatst: 13 december 2016 Rapport Geplaatst: 13 december 2016 jep je kan gewoon van je xbox one overzetten naar je pc. maar ook dit is volgens mij eenmalig net zoals je van de 360 naar de one Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 13 december 2016 Rapport Geplaatst: 13 december 2016 Onzin. Je kan altijd naar de PC overzetten. Excuus voor het misverstand. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.