Terraraqbo Geplaatst: 15 december 2016 Rapport Geplaatst: 15 december 2016 Hallo beste mensen, Deze pappa probeert voor zijn zoon LSPDFR op GTA V werkend te krijgen en te installeren volgens deze uitleg http://www.lcpdfr.com/lspdfr/install/ Ik kan alleen nergens de map Steamlibrary vinden. Steam is geïnstalleerd en daarin GTA V ook. Ik heb geen idee wat te doen. Kan iemand deze "oude" man helpen ;-) Dank, Ray Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 16 december 2016 Rapport Geplaatst: 16 december 2016 Welkom, Ray! De map 'Steamlibrary' heeft niet iedereen, ik zelf ook niet. Wat je het beste kan doen is naar waarschijnlijk je C of anders D schijf gaan bij 'Deze PC', vervolgens naar Program Files -> Steam. Daarin staat de map SteamApps en dan zullen de overige mappen in ieder geval wel dezelfde naam hebben. Reageren
Terraraqbo Geplaatst: 16 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2016 Ik ga eens kijken, dank je wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.