harry1985 Geplaatst: 16 december 2016 Rapport Geplaatst: 16 december 2016 Hey forum leden, Aangezien volgende week de sneeuw in los santos losbarst. Vraag ik mij nu af welke auto zal het lekkerste driften in de sneeuw ??? Omdat het helaas van korte duur zal zijn die sneeuw wil ik er optimaal van kunnen gaan genieten... Dus suggesties ??? Over welke het beste is ! Reageren
AntonTH4Dutch Geplaatst: 16 december 2016 Rapport Geplaatst: 16 december 2016 Op droog wegdek in elk geval de Tampa (volledige naam: Declasse Drift Tampa) vind ik... één van mijn favo cars. In de sneeuw met de Tampa is misschien overkill, en kom je misschien amper vooruit Maar misschien is juist wel superdriften met die car... kan zelf bijna ook niet wachten Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 17 december 2016 Rapport Geplaatst: 17 december 2016 Vond de Cognoscenti altijd wel leuk om daarvoor te gebruiken. Een lang voertuig, waardoor er veel effect in je slip zit. Reageren
jordicoppens Geplaatst: 19 december 2016 Rapport Geplaatst: 19 december 2016 Heb vorig jaar veel plezier gehad met de Vigero, echt een topwagen, ook zonder sneeuw. Ga dit jaar zeker eens mijn Dukes uitproberen Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 december 2016 Rapport Geplaatst: 20 december 2016 (bewerkt) Heb vorig jaar veel plezier gehad met de Vigero, echt een topwagen, ook zonder sneeuw. Ga dit jaar zeker eens mijn Dukes uitproberen Ik vind de Vigero ook echt geweldig om mee te driften! Daar rijd ik ook zo een beetje altijd in. Hier nog een vette actie-shot die ik net heb gemaakt, je kan nog perfect de driftafdrukken op de weg zien: Bewerkt: 20 december 2016 door FrankyFourFingers Reageren
JasonStatham Geplaatst: 23 december 2016 Rapport Geplaatst: 23 december 2016 Nu de sneeuw er ligt, wil ik er meteen aan toevoegen dat ook de Vapid Bullet heerlijk is om mee te driften in het sneeuw. Weliswaar een beetje moeilijk te controleren, maar dat is ook wel een beestje hoor! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 december 2016 Rapport Geplaatst: 27 december 2016 Sneeuw is vandaag helaas weer gesmolten maar op oudjaarsdag en nieuwjaarsdag kunnen we er weer tegenaan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.