Siender Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Is het mogelijk om zelf minigames te maken zoals je die hebt bij de politieauto, ziekenwagen e.d. bijv dat je bij de bus een route uitstippeld dat hij zo moet rijden en mensen op moet pikken en afzetten. Dit was wel zo bij vice city maar je moest de route wel uit je hoofd kennen. Ik wil het zo maken dat de route op de radar verschijnt zoals bij de races die je kunt doen. Of dat je met een vuilniswagen langs checkpoints moet gaan en daar stil blijven staan (net zoals bij de trein alleen dan zonder tijd) en dan weer verder kunt? Heb ik hier speciale programma's voor nodig? Graag hulp! Reageren
Sinn Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 het is mogelijk, maar daarvoor moet je wel kunnen mission scripten volgens mij. als je hulp wil met de games, mail me dan ff Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.