harry1985 Geplaatst: 18 december 2016 Rapport Geplaatst: 18 december 2016 Hallo forum leden, Ik heb even een vraag over een pistool/geweer in gta online. Wat is nu het sterkste wapen ? Ook gebeurd mij heel vaak, Dat er een geweer is die een soort van luchtdruk achtig geluid maakt. Waar je altijd van verliest vooral dit wapen zoek ik ? Welke wapen is dit met dit geluid... ? En hoe krijg ik dat wapen op zijn sterkst. ? Mvg harry, Reageren
AntonTH4Dutch Geplaatst: 18 december 2016 Rapport Geplaatst: 18 december 2016 Ik denk dat je de assault gun bedoelt... let op, is niet de assault rifle. Handzaam en snel wapen, en heeft ongeveer dat geluid. Met de suppressor/silencer (geluidsdemper) in elk geval. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 december 2016 Rapport Geplaatst: 18 december 2016 De carbine rifle en combat MG zijn 2 hele goede en sterke wapens. De handeling is lekker en kills maken is redelijk easy met deze 2. Ook een goede is de bullpup rifle. Een rifle die lekker schiet en het prima doet. Reageren
AntonTH4Dutch Geplaatst: 18 december 2016 Rapport Geplaatst: 18 december 2016 Maar geen van alle heeft volgens mij het geluid wat Harry bedoelt. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 december 2016 Rapport Geplaatst: 18 december 2016 Denk dat hij dan de marksman pistol of musket bedoeld. Helaas kan je de musket niet gebruiken als je hem niet met de independence day DLC hebt gekocht. Maar van bovenstaande 2 is de pistol het best. Verder zijn er geen luchtdruk geweren in de game voor zover ik weet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.