JasonStatham Geplaatst: 21 december 2016 Rapport Geplaatst: 21 december 2016 VCB: Why City Ontwikkelaar: KishMish Uitgever: Dagestan Technology Genre: GTA-kloon Platforms: Steam Aantal spelers: 1 Release: TBA | Early Acces NU beschikbaar! Demo: X "This is a parody on one game in open world that mocks modern video-blogging, Russian rap and crazy internet-stuff." Zo omschrijft deze Russische indiegame zich op zijn Steampagina. Zoals de titel al doet vermoeden, is de game een parodie op ons geliefde GTA De game is nog in ontwikkeling, maar aangezien deze door Steam Greenlight heen is gevote, kan je hem nu al oppikken voor een schappelijke 3 euro. Maak je geen zorgen om de ontwikkeling van de game, op de pagina staat namelijk het volgende over de middelen van de ontwikkelaars: "Game budget is 1 trillion dollars (maybe, African), so you won't find a game as quality as that one!" Een aantal van de features waaruit deze videogame zal bestaan: Advanced physics of weapon and cars Unbelievable detailing (4K textures) Exciting diverse gameplay Music by acknowledged stars of all time Charismatic characters sounded by professionals Om een goede indruk van de game te krijgen en hoe die er momenteel voor staat, kan je het best naar de volgende video van Jim Sterling kijken: Wat vinden jullie ervan? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 december 2016 Rapport Geplaatst: 21 december 2016 Mijn ogen kotsen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 21 december 2016 Rapport Geplaatst: 21 december 2016 Laat ik het maar op een ludieke actie houden. Dat vind ik overigens wel mooi dat (beginnende) gameontwikkelaars een podium krijgen op Steam. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 december 2016 Rapport Geplaatst: 21 december 2016 De naam is een slimme marketingkeuze. Als je de naam en de wat vage parodiesfeer wegdenkt voelt het aan als een wat dwaze low-budget game. Maar ik zie het waarschijnlijk dat dit na een week of drie weer vergeten geraakt. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 21 december 2016 Rapport Geplaatst: 21 december 2016 (bewerkt) Dit bevestigt maar weer eens dat ALLES door Steam Greenlight komt. Dit is gewoon een ronduit kutte game, die wordt verkocht onder het mom van "een geweldige en ontzettend grappige parodie op GTA", terwijl het gewoon een schoolproject is wat binnen een half uur is gemaakt, heel grappig denkt te zijn en een 3 kreeg van de informatica leraar. Rant incoming... Nee grapje, ik ga hier niet meer woorden vuil aan maken. Bewerkt: 21 december 2016 door KoningJesper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.