stoefontour Geplaatst: 23 december 2016 Rapport Geplaatst: 23 december 2016 hallo ten eerste mensen die gta 5 online spelen online en vriend zoeken om mee ste spelen wil heel graag met vrienden online spelen inplaats van aleen en ten tweede ik heb dus een meid als persooon hoe kn ik het veranderen naar een man? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 december 2016 Rapport Geplaatst: 23 december 2016 Voor mensen om mee te spelen hebben we het GTA Online Meetingplace forum. Ook zijn er crews op het forum waarbij je je kan aansluiten om snel veel mensen te ontmoeten. Je geslacht/ander poppetje verander je in het menu > Online > Swap character. Reageren
stoefontour Geplaatst: 23 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2016 Voor mensen om mee te spelen hebben we het GTA Online Meetingplace forum. Ook zijn er crews op het forum waarbij je je kan aansluiten om snel veel mensen te ontmoeten. Je geslacht/ander poppetje verander je in het menu > Online > Swap character. oke thanks Reageren
NicolaB Geplaatst: 23 december 2016 Rapport Geplaatst: 23 december 2016 Voor mensen om mee te spelen hebben we het GTA Online Meetingplace forum. Ook zijn er crews op het forum waarbij je je kan aansluiten om snel veel mensen te ontmoeten. Je geslacht/ander poppetje verander je in het menu > Online > Swap character. oke thanks En je kan max 2 characters hebben. Pas dus op daarmee. Reageren
HeroismNL Geplaatst: 24 december 2016 Rapport Geplaatst: 24 december 2016 Als je nog een leuke crew zoekt check LS Penoza. Elke dag actieve leden online https://socialclub.rockstargames.com/crew/ls_penoza Reageren
GenerelNr21 Geplaatst: 25 december 2016 Rapport Geplaatst: 25 december 2016 hallo ten eerste mensen die gta 5 online spelen online en vriend zoeken om mee ste spelen wil heel graag met vrienden online spelen inplaats van aleen en ten tweede ik heb dus een meid als persooon hoe kn ik het veranderen naar een man? Speel je op PC? zo ja voeg me maar toe op Socialclub GenerelNr21 Groetjes!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.