Crifox Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Hey, Ik speelde daarnet SanAndreas en opeens werden de lampen grote vierkante blokken. Heeft iemand anders dit ook wel eens? Greetz, Crifox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Nooit gehad, misschien gewoon een eenmalige bug ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Misschien komt het doordat de instellingen een beetje laag staan? Dan gebeuren die dingen soms... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 wil je anders even meer informatie over je specs geven. met nadruk op je videokaart dan kunnen we mischien veder helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Neej, ik heb het al opgelost. Ik heb hem opnieuw geinstaleerd en nu doet ie het weer goed. Maar toch thnx !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 graag gedaan, en nog veel plezier met san andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.