Forever GTA Geplaatst: 28 december 2016 Rapport Geplaatst: 28 december 2016 Wat vind jij de beste films die dit jaar 2016 zijn uitgekomen? En om een beetje inhoud ook te krijgen, meningen kunnen gegeven worden, en vragen over waarom degene die film de beste vind. Dit jaar best goeie films uitgekomen maar kan veel beter kiezen dan anders. The hateful eight The danish girl The revenant Deadpool Batman vs superman: dawn of justice The huntsman: winter’s war Jungle book x-men apocalypse Alice through the looking glass Conjuring 2 Star trek beyond De grote vriendelijke reus Suicide squad Kubo en het magische zwaard Bridget jones’s baby The magnificent 7 Miss peregrine’s home for peculiar children Doctor strange Fantastic beasts and where to find them Vaiana Reageren
MovieGamer Geplaatst: 28 december 2016 Rapport Geplaatst: 28 december 2016 (bewerkt) -Zootropolis/Zootopia -The Jungle Book -Ratchet & Clank -X Men: Apocalypse -The Conjuring 2 -Lights Out -Suicide Squad -Don't Breathe -Miss Peregrine's Home for Peculiar Children Helaas Doctor Strange, Fantastic Beasts en Vaiana niet kunnen zien dit jaar. Bewerkt: 28 december 2016 door MovieGamer Reageren
Michael Geplaatst: 28 december 2016 Rapport Geplaatst: 28 december 2016 Zonder twijfel fantastic beasts and where to find them. Geweldige film, mijn verwachtingen waren eerst best wel laag maar toen ik hem in de bioscoop zag dacht ik echt wauw, ik had niet verwacht dat hij zo goed was. Reageren
Froodooo Geplaatst: 28 december 2016 Rapport Geplaatst: 28 december 2016 Via IMDB geef ik alle films die ik zie een cijfer, zodat er aan het eind van het jaar een mooi lijstje overblijft met de beste films van dat jaar. Dit jaar heb ik geen 10-en uitgedeeld, maar wel een aantal 9-ens, namelijk voor de volgende films: Hacksaw RidgeOorlogsdrama dat kan tippen aan films als Saving Private Ryan. Vooral de minutenlange veldslag is indrukwekkend. Captain FantasticFilm over een zelfvoorzienende familie met hun huis midden in de jungle. Een groot avontuur begint als de moeder van het gezin overlijdt. Midnight SpecialEen speciale film over een speciaal jongetje met speciale gaven. Land of MineOorlogsfilm over een groep jonge jongens die op het strand van Denemarken mijnen onschadelijk moeten maken. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 december 2016 Rapport Geplaatst: 28 december 2016 (bewerkt) - Room - Brooklyn - Spotlight - Hacksaw Ridge - Arrival - Hell or High Water - La La Land - Manchester by the Sea - Midnight Special - Elle - 10 Cloverfield Lane - The Nice Guys Zal er vast een paar vergeten, maar ik vond 2016 niet zo denderend helaas. Bewerkt: 28 december 2016 door FrankyFourFingers Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 29 december 2016 Rapport Geplaatst: 29 december 2016 Ik vond 2016 ook een beetje tegenvallen, daarentegen vond ik de Netflix, AMC en Amazon series wel top! Mijn lijstje met films die ik de moeite waard vond om in de bioscoop te zien: The Conjuring II War Dogs Avengers: Civil War Don't breathe Tarzan Lights out 10 Cloverfield Lane Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Geplaatst: 2 januari 2017 Ik heb niet zo heel erg veel films van dit jaar gezien, maar van de films die ik gezien heb vond ik deze het beste; - Star Wars: Rogue One - The Hateful Eight - The Magnificent 7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.