Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

ik zoek een PC game netzoals GTA dat je rond kan lopen stelen shieten alleen dan met meer dingen weet iemand zon spel?

Een andere goeie spel is Just Cause. Die is ook erg leuk en kan je knallen, free roaming enz. Voor meer info erover check: dit en dit Succes met je keuze :Y. Steel Dogg ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zoek een racegame, die niet al te duur is, maar er goed uitziet.

Weet iemand iets?

Het is voor de ps2

Midnight club 3 DUB Edition, ik heb hem al 3x uitgespeeld , ik was net te vroeg want daarna kwam REMIX uit , daar heb je meer auto's , en Tuningdingen , echt een aanrader :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een racegame, die niet al te duur is, maar er goed uitziet.

Weet iemand iets?

Het is voor de ps2

Need For Speed Carbon :puh:. Goedkoop (20 euro), mooie graphics en vele tune-opties :Y. Helaas geen online, maar ik denk niet dat je het echt uitmaakt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een racegame, die niet al te duur is, maar er goed uitziet.

Weet iemand iets?

Het is voor de ps2

Need For Speed Carbon :puh:. Goedkoop (20 euro), mooie graphics en vele tune-opties :Y. Helaas geen online, maar ik denk niet dat je het echt uitmaakt ;)

Midnight club 3 Dub edition ( of Remix ) is wel online :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een racegame, die niet al te duur is, maar er goed uitziet.

Weet iemand iets?

Het is voor de ps2

Need For Speed Carbon :puh:. Goedkoop (20 euro), mooie graphics en vele tune-opties :Y. Helaas geen online, maar ik denk niet dat je het echt uitmaakt ;)

Midnight club 3 Dub edition ( of Remix ) is wel online :tu:

Kijk naar de schuingedrukte woordjes en zet ze op de volgorde achter elkaar. Wat krijg je dan? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een racegame, die niet al te duur is, maar er goed uitziet.

Weet iemand iets?

Het is voor de ps2

Need For Speed Carbon :puh:. Goedkoop (20 euro), mooie graphics en vele tune-opties :Y. Helaas geen online, maar ik denk niet dat je het echt uitmaakt ;)

Midnight club 3 Dub edition ( of Remix ) is wel online :tu:

Kijk naar de schuingedrukte woordjes en zet ze op de volgorde achter elkaar. Wat krijg je dan? :D

wat bedoel je :D?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist resistance fall of man uitgespeeld en ik zou willen weten of er voor de ps3 een fps shooter is, die net zogoed is, en er mischien wel een beetje op lijkt? Komt er mischien een vervolg op? Want de strijd is nog niet gewonnen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist resistance fall of man uitgespeeld en ik zou willen weten of er voor de ps3 een fps shooter is, die net zogoed is, en er mischien wel een beetje op lijkt? Komt er mischien een vervolg op? Want de strijd is nog niet gewonnen?

Is Warhawk niet wat voor jou? Een hele goeie spel voor de PS3 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist resistance fall of man uitgespeeld en ik zou willen weten of er voor de ps3 een fps shooter is, die net zogoed is, en er mischien wel een beetje op lijkt? Komt er mischien een vervolg op? Want de strijd is nog niet gewonnen?

Is Warhawk niet wat voor jou? Een hele goeie spel voor de PS3 :)

Maar die is alleen online en heb toenet resistance online gespeeld en dat viel een beetje tegen. IS cod 3 niet zoiets? of 4? maar die is nog niet uit wanneer komt die uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...