Twankala Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb zojuist resistance fall of man uitgespeeld en ik zou willen weten of er voor de ps3 een fps shooter is, die net zogoed is, en er mischien wel een beetje op lijkt? Komt er mischien een vervolg op? Want de strijd is nog niet gewonnen? Ik denk dat zoiets wel iets voor je zou kunnen zijn: Brothers in Arms Hell's Highway: Met Brothers In Arms Hell's Highway betreedt de op teamwerk gebaseerde, veelgeprezen WOII-shooter de wereld van de next-gen games. De game bevat de kenmerkende graphics en het geluid van de gamereeks, geavanceerde gameplay-onderdelen en een vernieuwd online spelonderdeel. Met de meeslepende verhaallijn, ongeëvenaarde authenticiteit en intense teamactie van de gamereeks als basis, word je in Brothers In Arms Hell's Highway midden in Operation Market-Garden gedropt, de grootste luchtoperatie van de Tweede Wereldoorlog. Vecht met Matt Baker, Joe Hartsock en de rest van de 101st Airborne Division om "Hell's Highway" te openen, in een riskante poging om de oorlog snel te beëindigen. Bron: http://nl.playstation.com/games-media/game...'s-Highway/ Op deze site vind je nog meer spellen voor de Playstation3. Bewerkt: 3 oktober 2007 door Twankala Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Weet iemand nog een leuk racespel voor op de PS2 , maar geen van alle Midnight club's en NFS's Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Weet iemand nog een leuk racespel voor op de PS2 , maar geen van alle Midnight club's en NFS's Misschien zijn Burnout 3: Takedown en Gran Turismo 4 wel wat voor jou Reageren
Scarface92 Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Weet iemand nog een leuk racespel voor op de PS2 , maar geen van alle Midnight club's en NFS's Misschien zijn Burnout 3: Takedown en Gran Turismo 4 wel wat voor jou Of probeer pimpe my ride eens een keer Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 (bewerkt) ik zoek iets leuks voor de pc iets met sport ofzo en iets voor psp Bewerkt: 10 oktober 2007 door DJ-TQM Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 ik zoek iets leuks voor de pciets met sport ofzo en iets voor psp Voor de PC kun je de fifa serie kopen.. Fifa street voor de PSP is ook een vet spel Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 ik zoek iets leuks voor de pciets met sport ofzo en iets voor psp Voor de PC kun je de fifa serie kopen.. Fifa street voor de PSP is ook een vet spel heb ik allebei al Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Voor de PC kun je de fifa serie kopen.. Óf je kunt de PES-serie (Pro Evolution Soccer) kopen. Ligt er net aan wat je smaak is en wat je het lieftste hebt. Als je voorgaande jaren al FIFA of PES hebt gespeeld, raad ik je aan eens nieuws te proberen. Overigens is FIFA niet echt veranderd gezien zijn voorganger, PES heeft toch weer meer nieuws in de gameplay en het voelt ook nieuw en beter aan. Mijns inziens is PES nog altijd een grote stap beter dan FIFA, al zal lang niet iedereen het met me eens zijn natuurlijk. Probeer ze eens uit, zou ik zeggen: Demo FIFA Demo PES P.S.: PES is ook beschikbaar voor PSP! Naast deze voetbalgames zijn er natuurlijk ook nog vele andere sporten, dus wat zoek je precies? Welke sport vind je leuk? Reageren
Twankala Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Voetbal: Pro Evolution Soccer 2008 Hier een pagina met allemaal informatie. Tennis: Virtua Tennis 3 Hier een pagina met allemaal informatie. Hier de officiele site. Basketbal: Backyard Basketball 2007 Hier een pagina met allemaal informatie. NBA live 08 Hier een pagina met allemaal informatie. Reageren
PowerPats Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 ik zoek een oorlogspel in de monderne tijd waar je oorlog moet gaan voeren maar wel een spel wat freeroaming heeft dus waar je gewoon in een voertuig kan en ook dat je meedoet met een team niet dat je je team leiding moet geven het liefst voor ps2 maar pc kan ook mits niet te hoge specs heeft iemand een tip ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 heeft iemand een tip ? Voor zover ik weet voldoet enkel Battlefield aan jou eis. Bij de meeste shooters kun je namelijk niet free-roamen, maar zit je aan een soort verhaallijn gebonden. Tegenwoordig is het vaak zo met shooters dat je behoorlijk wat vrijheid hebt om de missies uit te spelen, maar je kunt eigenlijk niet gaan en staan waar je wilt, zoals dit wel kan in Battlefield. In Battlefield 2 kun je overigens zowel deel uitmaken van een groep, of je kunt er voor kiezen leidinggevende te zijn. Dit is in principe helemaal aan jezelf. Voor de PC zou je gewoon Battlefield 2 eens kunnen proberen, voor de PS2 is er Battlefield 2: Modern Combat. Mocht je verder nog niet bekend zijn met het spel, download dan eens een demo en lees reviews op het internet. Download Battlefield 2 demo! Reageren
PowerPats Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 battlefield lijkt mij inderdaad erg gaaf maar voor welke leeftijd is het spel ? want door mijn lengte zijn mensen mij vaak aan voor 13 jaar ook al ben ik in de 15 Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Battlefields zijn 16+ . Meestal geven ze het spel dan ook gewoon. Mijn neefje van 11 heeft het ook gewoon kunnen kopen, ookal is hij niet 16 of ouder Reageren
PowerPats Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 oke dan laatste vraag wat voor speltypes zitten er in de ps2 versie singleplayer ? zoals deathmatch capture the flag ofzoiets ? of zijn het egt missies van rij daar heen, neem die basis in enz. als het spel me bevalt ga ik em morgen halen/ Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 oke dan laatste vraag wat voor speltypes zitten er in de ps2 versie singleplayer ?zoals deathmatch capture the flag ofzoiets ? of zijn het egt missies van rij daar heen, neem die basis in enz. als het spel me bevalt ga ik em morgen halen/ Ik heb Battlefield 2 Modern Combat voor mijn PS2 en het is een aanrader! Het zijn trouwens missies, geen deathmatchs enzo. Ik speel wel online en daar heb je alleen de keus uit Team Deathmatch , maar het is wel erg leuk Er spelen redelijk veel mensen voor de tijd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.