Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

ok en voor multiplayer met battlefield hoef je alleen je playstation (slimline) op een router aantesluiten tog ?

Als je router goed verbonden met het internet is, kan je het doen. Als het niet lukt, moet je maar de foutmelding hier melden. Ik heb namelijk een hele tijd zonder router moeten doen :N.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben naar de gameshop gegaan maar ze hadden battlefield niet meer wel konden ze mij mercenaries path of destruction aanraden ze zeiden dat het ook free roaming was en ook in de moderne oorlog afpeelt dus het is uiteindelijk mercs pod geworden tog iedereen bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een leuke game voor de DS , kan iemand er wat op een lijstje voor me zetten? ;)

Zelda, Phantom of Hours: Een hele leuke game, als je de Zelda serie volgt :Y

New Super Mario Bros: Uit eigen ervaringen, een hele leuke spel met de ouderwetse zijwaartse blik op Mario die dan weer heen en weer springt :puh:. Leuke multiplayer en minigames. Aanrader

Mario Kart: Een hele populaire spel, met leuke multiplayer & online mogelijkheden. Zeker een aanrader! :Y.

Ik heb er nog meer maar kom er op het moment niet op :puh:

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb sinds maandag een playstation 3 en ben er zeer gelukkig mee, ben overgestapt omdat mijn xbox360 naar de knoppen ging (na 7 weken) en omdat de klantenservice van Microsoft zuigt...

Maarja nu ben ik weer helemaal gelukkig met mijn playstation 3 en morgen ga ik er weer een game bij halen!! Nu zoek ik een mooie goeie game mag Race/FPS/TPS maakt me opzich niet veel uit mja wie kan mij wat aanraden??

Trouwens nog even een vraagje over het spel Oblivion, aangezien het bovenstaande zien jullie dat ik niet echt een fan ben van dit soort games, maar Oblivion moet ook erg free roam zijn heb ik gehoord en wou graag om jullie mening vragen..

Met vriendelijke groet,

Exorcist

Link to comment
Delen op andere websites

Als FPS is Rainbow Six: Vegas erg goed aan te raden. Voor race zijn Formula 1 Campoinship Edition en MotorStorm aan te raden.

Ik had inderdaad iets gelezen over RSV (Rainbow Six Vegas)

Maar ik speel ook Swat4 op de pc en daar heb je een coop mode, heb je dat ook bij RSV? en zoja moet je dan tegen computer gestuurde tegenstanders of ook tegen andere mensen??

Link to comment
Delen op andere websites

Battlefield 2 Modern Combat. Als je van schietspellen houd, kan je deze spel nemen. De GTA-Series zijn ook erg leuk. God Of War II word ook goed beoordeeld :Y Ook Canis Canem Edit is een goeie game. Eigenlijk kun je beter vertellen wat je genre's zijn. Dan kan ik je namelijk duidelijk vertellen wat een bijpassende spel/genre is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als FPS is Rainbow Six: Vegas erg goed aan te raden. Voor race zijn Formula 1 Campoinship Edition en MotorStorm aan te raden.

Ik had inderdaad iets gelezen over RSV (Rainbow Six Vegas)

Maar ik speel ook Swat4 op de pc en daar heb je een coop mode, heb je dat ook bij RSV? en zoja moet je dan tegen computer gestuurde tegenstanders of ook tegen andere mensen??

Je kunt van alles. Je hebt de gewone storyline die je tegen computer gestuurde mensen speelt samen met 2 teamleden. Dan heb je ook nog single player waarin je in je eentje een aantal terroristen moet afknallen (Terrorist hunt). Dan kun je ook nog MP:

  • Online
  • Met een vriend op gesplits scherm
  • LAN (PS3 Owners in de buurt samen)

Met een vriend op gesplitst scherm kun je de Storyline samen doen. Het is gewoon weer tegen computer gestuurde mensen maar deze keer is je teamlid je vriend. Ook kun je het terrorist hunt samen doen.

Echt online kun je verschillende dingen doen. Je kunt met andere speler samen de Storyline doen, Terrorist Hunt maar ook de gangbare. Een soort Capture the Flag, Deadmatch, Team Deadmatch, etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Als FPS is Rainbow Six: Vegas erg goed aan te raden. Voor race zijn Formula 1 Campoinship Edition en MotorStorm aan te raden.

Ik had inderdaad iets gelezen over RSV (Rainbow Six Vegas)

Maar ik speel ook Swat4 op de pc en daar heb je een coop mode, heb je dat ook bij RSV? en zoja moet je dan tegen computer gestuurde tegenstanders of ook tegen andere mensen??

Je kunt van alles. Je hebt de gewone storyline die je tegen computer gestuurde mensen speelt samen met 2 teamleden. Dan heb je ook nog single player waarin je in je eentje een aantal terroristen moet afknallen (Terrorist hunt). Dan kun je ook nog MP:

  • Online
  • Met een vriend op gesplits scherm
  • LAN (PS3 Owners in de buurt samen)

Met een vriend op gesplitst scherm kun je de Storyline samen doen. Het is gewoon weer tegen computer gestuurde mensen maar deze keer is je teamlid je vriend. Ook kun je het terrorist hunt samen doen.

Echt online kun je verschillende dingen doen. Je kunt met andere speler samen de Storyline doen, Terrorist Hunt maar ook de gangbare. Een soort Capture the Flag, Deadmatch, Team Deadmatch, etc.

Hmm heb net even wat filmpjes bekeken en ik denk dat ik deze ga halen, lijkt me wel een mooi spel en met al die dingen die je kan doen moet het wel vet zijn.

Nouja mischien (weet niet of jij het spel ook hebt denk et wel) zie ik je nog wel eens online. :tu:

Bedankt voor de tip.

Met vriendelijke groeten,

Exorcist

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik kan mij nog vaag herinneren dat ik een game had en die was zeg maar topdown view en je had dan zo'n leger die je aan kon sturen. Het speelde zich af in de 2e wereldoorlog maar verder weet ik er niks meer van. Het is volgens mij al krap 3 of zelfs 4 jaar geleden dat ik het spel gespeelt heb dus het is al redelijk oud.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan mij nog vaag herinneren dat ik een game had en die was zeg maar topdown view en je had dan zo'n leger die je aan kon sturen. Het speelde zich af in de 2e wereldoorlog maar verder weet ik er niks meer van. Het is volgens mij al krap 3 of zelfs 4 jaar geleden dat ik het spel gespeelt heb dus het is al redelijk oud.

Greetz :sigaar:

Hmm, zou het misschien Cannon Fodder kunnen zijn? Dat spel zelf is al enorm oud (1993) en speelt zich voor zover ik weet ook af in de tweede wereldoorlog. Ik weet het niet zeker, maar waarschijnlijk is deze klassieker wel ergens gratis te downloaden, mits het de titel is die jij bedoeld natuurlijk. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan mij nog vaag herinneren dat ik een game had en die was zeg maar topdown view en je had dan zo'n leger die je aan kon sturen. Het speelde zich af in de 2e wereldoorlog maar verder weet ik er niks meer van. Het is volgens mij al krap 3 of zelfs 4 jaar geleden dat ik het spel gespeelt heb dus het is al redelijk oud.

Greetz :sigaar:

Hmm, zou het misschien Cannon Fodder kunnen zijn? Dat spel zelf is al enorm oud (1993) en speelt zich voor zover ik weet ook af in de tweede wereldoorlog. Ik weet het niet zeker, maar waarschijnlijk is deze klassieker wel ergens gratis te downloaden, mits het de titel is die jij bedoeld natuurlijk. :Y

Nope, helaas is hem dat niet. Ik heb destijds de demo gespeelt en het zou goed kunnen dat het spel toen uit gekomen is dus zó oud was het nou ook weer niet :cab: toch bedankt voor de moeite, misschien weet iemand anders het :)

Ondertussen ga ik nog verder zoeken op google :Y

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...