super BV Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Heey Ik heb een hele tijd geleden een leuke game gespeeld maar weet niet meer hoe die heet. Het was op de Xbox (oude). Het was een robot spel, je kon uit verschillende robots kiezen, en elke robot had zijn eigen specialiteit, ene was klein en kon vliegen andere was groot en was sterk. En je had een multiplayer. Weet iemand welk spel ik bedoel? En weet iemand toevallig dan ook of er een nieuwere versie van is voor op de 360 pc of psp? Groeten Reageren
gta-pilot Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 ik zoek een PC game netzoals GTA dat je rond kan lopen stelen shieten alleen dan met meer dingen weet iemand zon spel? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 HeeyIk heb een hele tijd geleden een leuke game gespeeld maar weet niet meer hoe die heet. Het was op de Xbox (oude). Het was een robot spel, je kon uit verschillende robots kiezen, en elke robot had zijn eigen specialiteit, ene was klein en kon vliegen andere was groot en was sterk. En je had een multiplayer. Weet iemand welk spel ik bedoel? En weet iemand toevallig dan ook of er een nieuwere versie van is voor op de 360 pc of psp? Groeten Was dat niet Robot Wars: Extreme Destruction? Althans, daar kom ik wel op als ik de trefwoorden: Xbox en Robot typ Reageren
Twankala Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 ik zoek een PC game netzoals GTA dat je rond kan lopen stelen shieten alleen dan met meer dingen weet iemand zon spel? Bedoel je soms DRIV3R? Hier een site met informatie erover. Reageren
super BV Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 HeeyIk heb een hele tijd geleden een leuke game gespeeld maar weet niet meer hoe die heet. Het was op de Xbox (oude). Het was een robot spel, je kon uit verschillende robots kiezen, en elke robot had zijn eigen specialiteit, ene was klein en kon vliegen andere was groot en was sterk. En je had een multiplayer. Weet iemand welk spel ik bedoel? En weet iemand toevallig dan ook of er een nieuwere versie van is voor op de 360 pc of psp? Groeten Was dat niet Robot Wars: Extreme Destruction? Althans, daar kom ik wel op als ik de trefwoorden: Xbox en Robot typ Heej bedankt dat je gekeken hebt maar jammer genoeg is hem dat niet:( Reageren
Youp Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 HeeyIk heb een hele tijd geleden een leuke game gespeeld maar weet niet meer hoe die heet. Het was op de Xbox (oude). Het was een robot spel, je kon uit verschillende robots kiezen, en elke robot had zijn eigen specialiteit, ene was klein en kon vliegen andere was groot en was sterk. En je had een multiplayer. Weet iemand welk spel ik bedoel? En weet iemand toevallig dan ook of er een nieuwere versie van is voor op de 360 pc of psp? Groeten Was dat niet Robot Wars: Extreme Destruction? Althans, daar kom ik wel op als ik de trefwoorden: Xbox en Robot typ Heej bedankt dat je gekeken hebt maar jammer genoeg is hem dat niet:( De games die ik kon vinden wat over robots zou gaan zijn: -Robocop -Robot Wars: Extreme Destruction -Robotech: Invasion -Robots Je moet even zoeken of 1 daarvan degene is die je zoekt. Veel succes! Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik zoek een game voor mijn psp, een spel dat niet te duur is 30€ of minder. Liefst iets in deze catagorie: Shooter of Free Roaming. Weten jullie voor deze catagorie één of meerdere goede games, of weet je een andere game die op psp er echt uitschiet behalve GTA. Alvast bedankt! Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) Ik zoek een game voor mijn psp, een spel dat niet te duur is 30€ of minder.Liefst iets in deze catagorie: Shooter of Free Roaming. Weten jullie voor deze catagorie één of meerdere goede games, of weet je een andere game die op psp er echt uitschiet behalve GTA. Alvast bedankt! Is Driver '76 niks voor jou? klik. 37,08 euro dus niet veel boven je budget. Bewerkt: 29 oktober 2007 door Steel Dogg Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Is Driver '76 niks voor jou? klik. 37,08 euro dus niet veel boven je budget. Leuke tip, maar niet echt het soort game wat ik zoek, omdat het in de meeste reviews slechte cijfers krijgt. Maar toch bedankt! Ik zou heel graag COD Roads to victory kopen, maar deze game doet het wel heel slecht in de reviews, gemiddeld zo'n 6 . Weet iemand als er misschien een vervolg op deze game komt, dat hopelijk dan wat een betere gameplay heeft, of kunnen jullie mij toch overtuigen voor deze game te kopen, en te zeggen dat de reviews het fout hebben . Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) Oorlog games voor ps2. Prijs niet boven de €40. Wie weet er een? Groetjes Mr.Umerto. Bewerkt: 29 oktober 2007 door Mr.Umberto Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Oorlog games voor ps2.Prijs niet boven de €40. Wie weet er een? Groetjes Mr.Umerto. Battlefield 2 Modern Combat, Socom III, Call of Duty 2, Call of Duty 3. Dat zijn ze wel zo'n beetje Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Oorlog games voor ps2.Prijs niet boven de €40. Wie weet er een? Groetjes Mr.Umerto. Battlefield 2 Modern Combat, Socom III, Call of Duty 2, Call of Duty 3. Dat zijn ze wel zo'n beetje Dat zijn de 'grote' titels, maar titels die het noemen ook nog waard zijn, is bijvoorbeeld Brothers in Arms, of een leuk deel van Medal of Honor. De laatste versie van Medal of Honor, Airborne, is natuurlijk nog duur (is hij er daarnaast wel voor de PS2?), maar je kunt natuurlijk ook een al ietwat ouder deel kiezen. Beide titels van Brothers in Arms (Earned In Blood & Road to Hill 30), kun je waarschijnlijk al wel in de budgetbak vinden. Heb je dus toch een behoorlijke game voor wat kleingeld! Reageren
IV trailer Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 ik zoek een PC game netzoals GTA dat je rond kan lopen stelen shieten alleen dan met meer dingen weet iemand zon spel? dat je vrij kan rond lopen heet dacht ik een free-rooming game. en het genre is dacht ik action/ advanture. de meest tegenhanger van gta is saints row. Reageren
Twankala Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) Ik zoek een game voor mijn psp, een spel dat niet te duur is 30€ of minder.Liefst iets in deze catagorie: Shooter of Free Roaming. Weten jullie voor deze catagorie één of meerdere goede games, of weet je een andere game die op psp er echt uitschiet behalve GTA. Alvast bedankt! Ik denk dat Scarface the game wel leuk is voor jou. Hier heb je de officiele website ervan. En hier heb je een site met allemaal info. Het kan ook handig zijn om naar een plaatselijke game-winkel te gaan, en daar ook naar info te vragen. @Hieronder: Ik heb de resencies gezien ja , maar ik heb het spel een paar keer gespeeld, en ik vond het heel leuk! Bewerkt: 31 oktober 2007 door Twankala Reageren
BaasB Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Ik zoek een game voor mijn psp, een spel dat niet te duur is 30€ of minder.Liefst iets in deze catagorie: Shooter of Free Roaming. Weten jullie voor deze catagorie één of meerdere goede games, of weet je een andere game die op psp er echt uitschiet behalve GTA. Alvast bedankt! Ik denk dat Scarface the game wel leuk is voor jou. Hier heb je de officiele website ervan. En hier heb je een site met allemaal info. Het kan ook handig zijn om naar een plaatselijke game-winkel te gaan, en daar ook naar info te vragen. Twankala, dat spel heeft op de meeste sites echt een nogal slechte recensie. Op IGN bijvoorbeeld maar een 6.5 GTA-Freak2, als ik jou was zou ik echt Medal of Honor: Heroes kopen. Ik heb hem zelf, en ik vind het een hele relaxte shooter voor op de PSP. En aangezien het een Platinum titel is, kost 'ie nu nog maar €19,99! Story mode is best leuk, maar niet geweldig. Naast de story mode heb je gelukkig ook nog ''Schermutseling'', een of andere chique naam wat voor in feite gewoon Deatmatch is. Je kunt dan tegen maximaal 16 bots vechten in een map naar keuze, en daar kun je je ook uren mee zoet houden. Voor de rest heeft MoH: Heroes een top on-line mode, en tegen vrienden spelen met de ad-hoc modus (of hoe dat ook heet :$ ) is ook erg leuk. Ook als je niet on-line wilt gaan spelen, en geen vrienden hebt waar je MoH: Heroes tegen wilt spelen, is het nog steeds een hele vermakelijke shooter. Als je nog vragen hebt over MoH: Heroes, stel ze maar. Hier nog even een reviewtje van IGN waar je misschien ook nog wat info uit kunt halen: Klik. Verder schijnt Killzone Liberation ook een erg vet spel te zijn, en die is inmiddels ook al Platinum (ook nog maar €19,99 dus). Misschien is dit ook nog even handig voor je, een lijstje met alle spellen voor de PSP die een score van een 9.0 of hoger hebben: Klik. Kortom: Genoeg goede spellen voor de PSP om uit te kiezen, waarvan veel spellen tegenwoordig bovendien ook nog eens platinum zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.