Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet iemand nog een leuke game voor de ps2?

De prijs en maakt niet uit..

Het liefste shooter games anders mag ook.

Een vette shooter voor de PS2 is BLACK, enige nadeel van die game is dat het geen multiplayer functie bevat. Ook vette titels zijn: Brothers in Arms: Earned In Blood, Brothers in Arms: Earned In Blood en Call of Duty 3. Het zijn stuk voor stuk oorlogs shooters (met uitzondering van BLACK), met voor zover ik weet elk een multiplayer functie. Sowieso raad ik je aan een game te nemen mét multiplayer functie, daar zit namelijk een grote meerwaarde aan. Zo kun je na het uitspelen van de gewone singleplayer, ook je skills laten zien in de multiplayer.

Ik raad je aan een keuze te maken door reviews, meningen en dergelijke te lezen om zo een goed beeld van elk spel te krijgen. Let wel op dat je een spel kiest die je zelf ook aanspreekt een leuk lijkt, baseer je keuze niet enkel op de score van een spel, al is dit natuurlijk wel een duwtje in de rug.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik heb eens een game gezien waarbij een man (de speler) in een winkelcentrum rondliep en daarbij op iedereen in het winkelcentrum schiet. je schiet op "gewone" mensen maar later komt er ook politie. het is (volgens mij) getekend.

het was op een pc dat ik t zag, maar volgens mij is het ook op ps2 gekomen. (weet ik niet zeker) nu zou ik graag de naam hiervan willen weten.

btw,

t is geen carmageddon en ook geen dead rising (wat op google veel komt)

Link to comment
Delen op andere websites

de call of duty series vind ik persoonlijk erg vet, en word momenteel nog volop online gespeeld. ook brothers in arms schijnt een vette serie te zijn, maar ik vond hem niet echt leuk, wat vooral kwam door het team besturing. verder vind ik medal of honor airborne (is de nieuwste :puh:) erg vet.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast is ook Battlefield 2 een best goed spel, maar dan met name de multiplayer. De singeplayer stelt eigenlijk niet zoveel voor.

Ik maak overigens niet op naar welk genre je zoekt? Mocht je gewoon op zoek zijn naar een oorlog game op zich, dan kun je ook nog kijken naar Company of Heroes, World in Conflict, Sudden Strike en Blitzkrieg. Het is allemaal strategy en je moet er wat van houden. Maar als je er van houdt, zijn het zeker vette oorlog games.

oja laat MEDAL OF HONGER ER MAAR UIT want die heb ik allemaal behalve dan de nieuwste voor pls3 omdat die nog duur is.

Medal of Honor: Airborne is ook voor de PC beschikbaar. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn goede Xbox360 games om te kopen ? Ik hou van actie spellen met veel vrijheid dat je kan rijden door de stad enzo. Saints Row heb ik al. :sigaar:

Just Cause, erg vette XBOX 360 game met mooie graphics en een grote open wereld. Je bent een geheim agent in dienst van de agency. Hier meer info. Hier

Link to comment
Delen op andere websites

Okay nu ben ik 8) , ik zoek een game een beetje net als Rayman 3: Hoodlum Havoc maar dan dus ook vooral iets wat er goed uitziet en waar je dan met een speciale kracht "slechteriken" moet doden. Ik hoop dat iemand iets kan vinden wat erop lijkt.

Greetz X-boy

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...