Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic

Recommended Posts

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

36

• .Stan

34

• DenkaanHenk

33

• -Matthijs-

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Okay nu ben ik 8) , ik zoek een game een beetje net als Rayman 3: Hoodlum Havoc maar dan dus ook vooral iets wat er goed uitziet en waar je dan met een speciale kracht "slechteriken" moet doden. Ik hoop dat iemand iets kan vinden wat erop lijkt.

Greetz X-boy

Als je op de PS2 speelt is Jak 3 of een van de andere delen misschien iets voor jou. :)

Geplaatst:
Okay nu ben ik 8) , ik zoek een game een beetje net als Rayman 3: Hoodlum Havoc maar dan dus ook vooral iets wat er goed uitziet en waar je dan met een speciale kracht "slechteriken" moet doden. Ik hoop dat iemand iets kan vinden wat erop lijkt.

Greetz X-boy

Als je op de PS2 speelt is Jak 3 of een van de andere delen misschien iets voor jou. :)

Owh sorry, ben ik vergeten te vermelden maar ik zoek een spel voor op de PC, dus Jak 3 hab ik weinig aan. Maar toch bedankt, weet iemand nog wat anders ??

Greetz X-boy

Geplaatst:
Ik kan mij nog vaag herinneren dat ik een game had en die was zeg maar topdown view en je had dan zo'n leger die je aan kon sturen. Het speelde zich af in de 2e wereldoorlog maar verder weet ik er niks meer van. Het is volgens mij al krap 3 of zelfs 4 jaar geleden dat ik het spel gespeelt heb dus het is al redelijk oud.

Greetz :sigaar:

Hmm, zou het misschien Cannon Fodder kunnen zijn? Dat spel zelf is al enorm oud (1993) en speelt zich voor zover ik weet ook af in de tweede wereldoorlog. Ik weet het niet zeker, maar waarschijnlijk is deze klassieker wel ergens gratis te downloaden, mits het de titel is die jij bedoeld natuurlijk. :Y

Nope, helaas is hem dat niet. Ik heb destijds de demo gespeelt en het zou goed kunnen dat het spel toen uit gekomen is dus zó oud was het nou ook weer niet :cab: toch bedankt voor de moeite, misschien weet iemand anders het :)

Ondertussen ga ik nog verder zoeken op google :Y

Ik ben erachter gekomen welke game het is! :D De naam is Codename Panzers.

Panzers_01.jpg

Hij is een soort van topdown, maar niet zoals dat bij GTA was. Het was een leuke game, ben blij dat ik hem gevonden heb en ga zo hem downloaden. Ik las de release notes van de laatste Xfire Update en toen zag ik de naam Codename Panzers en ik dacht hé, dat is hem!

Geplaatst:
Ik kan mij nog vaag herinneren dat ik een game had en die was zeg maar topdown view en je had dan zo'n leger die je aan kon sturen. Het speelde zich af in de 2e wereldoorlog maar verder weet ik er niks meer van. Het is volgens mij al krap 3 of zelfs 4 jaar geleden dat ik het spel gespeelt heb dus het is al redelijk oud.

Hmm, zou het misschien Cannon Fodder kunnen zijn? Dat spel zelf is al enorm oud (1993) en speelt zich voor zover ik weet ook af in de tweede wereldoorlog. Ik weet het niet zeker, maar waarschijnlijk is deze klassieker wel ergens gratis te downloaden, mits het de titel is die jij bedoeld natuurlijk. :Y

Nope, helaas is hem dat niet. Ik heb destijds de demo gespeelt en het zou goed kunnen dat het spel toen uit gekomen is dus zó oud was het nou ook weer niet :cab: toch bedankt voor de moeite, misschien weet iemand anders het :)

Ondertussen ga ik nog verder zoeken op google :Y

Ik ben erachter gekomen welke game het is! :D De naam is Codename Panzers.

Panzers_01.jpg

Hij is een soort van topdown, maar niet zoals dat bij GTA was. Het was een leuke game, ben blij dat ik hem gevonden heb en ga zo hem downloaden. Ik las de release notes van de laatste Xfire Update en toen zag ik de naam Codename Panzers en ik dacht hé, dat is hem!

Dat lijkt net op Age Of Empires maar dan veel moderner....

Geplaatst:

Ik zoek een spel voor de Playstation3. Geen racespel, want die heb ik al.

Weet iemand iets?

Graag onderbouwen waarom het leuk is.

Geplaatst:
Ik heb even een vraagje,is Hitman Blood Money de moeite om hem te kopen?

Zeker weten. Hitman is sowieso een hele sterke reeks, en vooral Blood Money zit goed in elkaar. Bij de voorgaande delen was het vaak zo dat je de mogelijkheid krijgt om er een bloedbad van te maken, waarop Hitman meer een shooter leek. Bij Blood Money is dit gelukkig niet meer het geval en moet je dus een goede manier vinden om je target te vermoorden. Een optie die overigens goed uitgewerkt is; je hebt vele manieren om iemand te vermoorden. Je kunt het zelf doen, maar het ook laten doen. Ik verklap liever niets, het leukste is om hier zelf achter te komen tijdens het spelen. Wat mij betreft doe je jezelf veel goed met het aanschaffen van deze game, ik heb er in ieder geval erg veel plezier aan beleeft! Ik raad je aan nog enkele reviews te lezen, zo krijg je een algemeen beeld van het spel. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Weet iemand iets?

je kan call of duty 4:modern warfare kopen omdat het grafisch heel goed is en vernieuwend t.o.v CoD 3 maar als je het koopt moet je wel online kunnen spelenwant anders is het zeker en vast niet de moeite om te kopen maar kan je het beter een dag of 3 gaan huren als je het enkel off-line gaat spelen

je kan assassin's creed kopen omdat dit enorm groot is en ondanks zen grote toch goed blijft draaien in hoge grafische qualiteit,je moet wel houden van heel open spelen(zoals GTA),maar wel rond het jaar 1000 waarbij je enorm veel moet klimmen op gebouwen en moorden

Beowulf - The Game is de game van regisseur Robert Zemeckis' film Beowulf. In de game speel je als Beowulf, de legendarische Noorse krijger met de kracht van dertig man die wordt verscheurd door het conflict tussen de nobelheid en bruutheid in hem. Vol arrogantie en met een honger naar goud en glorie reist Beowulf naar Denemarken om daar een bloeddorstig monster te doden. Het slechte in hem houdt echter vol en Beowulf geeft toe aan de aantrekkingskracht van nog meer roem, en hij wil aanspraak maken op de Deense troon. Als koning moet Beowulf de gevolgen van zijn ambitie onder ogen zien, vooral wanneer er oorlog in zijn koninkrijk woedt. Pas als Beowulf oog in oog staat met het Lot ziet hij wat voor held hij is geworden.

In Beowulf - The Game speel je dertig jaren van het leven van Beowulf. Hierbij kom je verhalen tegen die niet in de film te zien zijn. Als Beowulf voer je een bataljon van maximaal twaalf man aan in de strijd, dood je Titanen en andere vijanden die het koninkrijk willen vernietigen. Je geeft aan je manschappen aan waar ze moeten staan, laat ze hun wapens aanpassen op de situatie en gebruikt ze om mechanismen te activeren. Bovendien evolueert je leger doordat haar wapens en vaardigheden steeds beter worden. Daarnaast kun je met ervaringspunten nieuwe wapens en Carnal Power kopen. Met Carnal Power krijg je de beschikking over sterkere aanvallen en speciale wapens. Je kunt deze Carnal Power echter ook teveel gebruiken, dit zal zware consequenties hebben.

een leuke RPG nodig? kies dan ratchet and clank:tools of destruction,volgens mij niet zo een hyper speciaaal spel maar toch leuk,ik ken het spel niet zo goed,alleen de demo

Kane & Lynch - Dead Men:Kane en Lynch zitten samen in een gevangenenbus wanneer ze worden uitgebroken. De psychopaat Lynch schiet samen met de moordenaar Kane zich een weg naar de vrijheid. Een spoor van gedode politieagenten achterlatend komen Kane en Lynch uiteindelijk aan bij de personen die ze hebben uitgebroken. Hier blijkt dat Kane een verdwenen buit moet terughalen als hij wil dat zijn vrouw en kind blijven leven. Lynch zal hem hierbij helpen.

De verhaalmodus van Kane & Lynch - Dead Men kan offline door één of door twee spelers gespeeld worden. In de coöperatieve modus speelt de ene speler met Kane en de ander met Lynch. Samen gebruik je zeer veel geweld in veel verschillende omgevingen waaronder een stripclub in Tokio, een bank en een donutzaak in de Verenigde Staten. Hierbij kom je zeer veel politieagenten op je pad tegen die met scherp schieten. Daarom is het zaak om veel achter objecten te schuilen en samen te werken met handlangers. Met twee spelers kun je beide de leiding nemen over een team om je vijanden te flankeren. Naast de één- en tweespelermodi in Kane & Lynch bevat het spel ook een online multiplayermodus voor acht man.

http://www.gamer.nl/doc/42432/Kane-en-Lynch-Dead-Men/2

Bewerkt: door michael50000
Geplaatst:

Weet iemand iets?

Of Warhawk, wel alleen maar online speelbaar. Soort van Batllefield, dus denk maar aan grote levels, warhawks(straaljagers), voertuigen, klassen, enz..

Of een oudere: The Elder Scroll's (I)V: Oblivion, die ken je waarschijnlijk wel.

Skate: realistisch skate spel

....

Of wachten tot morgen (denk ik) op Uncharted Drake's Fortune: een soort van Tomb Raider Game, met stop 'n pop,

Filmpjes van Uncharted Drake's Fortune

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik zoek eigenlijk een leuke maar goekope game met oorlog of iets dergelijks, maar het moet duidelijk zijn ook als je geen engels kan!

Geplaatst:

Als het een leuke en goedkope game moet zijn, dan kun je het beste Call of Duty 2 kopen. Want dat is een oorlogspel, succes met de aankoop. ;)

Geplaatst:

Ik zoek een soort 2,5D-game... Niet helemaal 2D, maar zo'n beetje 2,5D spel... Als het kan moet ik hem wel gratis kunnen downloaden op het Internet. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...