moechy Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 maplestory mssch iets voor jou? Reageren
danz Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 IK zoek al jaren Scruffy voor de macintosh! Super duper oud spel Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 IK zoek al jaren Scruffy voor de macintosh!Super duper oud spel Bedoel je deze? Klik Mvg, Flitskikker Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 (bewerkt) hey ik zoek een game die een beetje lijkt op world of warcraft niet lord of the rings online. maar iets zoals guild wars maar als ik guild wars kies welke dele moet ik dan als 1 st kopen? Edit het moet wel gratis zijn om online te gaan. groten jens Bewerkt: 15 december 2007 door jens_nl_nl Reageren
philip14 Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 heyik zoek een game die een beetje lijkt op world of warcraft niet lord of the rings online. maar iets zoals guild wars maar als ik guild wars kies welke dele moet ik dan als 1 st kopen? Edit het moet wel gratis zijn om online te gaan. groten jens Misschien Tabula Rasa? Reageren
moechy Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 nee hoor gwn GW je kan kiezen uit prophecies,nightfall en factions + als je prophecies hebt kan je de uitbreiding nightfall erbij kopen of gwn in een pakketje. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 hoe duur kost zon pakketje dus ik hoef bijv gewoon alleen de nieuwste gw te kopen? Reageren
moechy Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 euhm ik d8 dat prophecies en eye of the north €40 kostte.maar je kan ook nightfall kopen voor €30 of factions voor €20 Reageren
karamanci Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Hey, mensen, ik d8 na om Warhawk te kopen, maar is online leuk, of verveelt het na 2 weken? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Ik zoek een leuk spel voor de pc. Het moet een actie of avontuur spel zijn. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Ik zoek een leuk spel voor de pc.Het moet een actie of avontuur spel zijn. Games die ik je persoonlijk aanraad zijn Gears of War, Kane & Lynch en Stranglehold. Gears of War ken je misschien wel, deze titel heeft het al erg goed gedaan op de 360. Hij is nu uit voor de PC, mét 5 extra levels. Mocht je hem nog nooit op de 360 gespeeld hebben en zoek je een game met echt veel actie, dan heb je met Gears of War een toptitel in huis. Kane & Lynch is in mijn ogen een leuke game, maar ergens is de game toch niet helemaal af. Ik heb het ondanks dat toch ervaren als een vette shooter, maar daar is het vast niet iedereen mee eens. Hou hem even in de gaten en koop het spel als 'ie in de budgetbak ligt. Stranglehold is een game die echt draait om het schiet- en knalwerk, gecombineerd met dikke actie. Wat me overigens deed denken aan Max Payne; daar draaide ook een groot gedeelte om de bullet-time en de vette shootouts. Reageren
Velaro Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Ik zoek een leuke PS3-game, morgen mag ik er één kopen. Zelf dacht ik aan 'The Orange Box', maar nu blijken er allemaal frame-rate problemen te zijn. Zijn die zo erg dat je de game beter laat liggen of valt het wel mee. (dan koop ik de game) Misschien hebben jullie nog andere ideeën? Reageren
moechy Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 euhm mssch AC of motorstorm? AC = Assasins creed Reageren
JasonStatham Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Als je een PS-3 spel zoekt zou ik voor AC gaan maar Kane&Lynch ofzo iets is ook een mogelijkheid Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Ik zoek een soort 2,5D-game... Niet helemaal 2D, maar zo'n beetje 2,5D spel... Als het kan moet ik hem wel gratis kunnen downloaden op het Internet. Maplestory. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.