Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hi en gelukkig nieuwjaar allemaal.

Ik wil wat vragen.

Ik zoek een leuke spel, in dat spel moeten dit erin zijn:

*Missions

*OpenbareWinkels en -bars

*Kleding veranderen

*Het spel verkennen

Dit was het ik hoop dat jullie een spel voor me hebben, OTTO :puh:

Misschien is Gun wel iets voor jou.

Je kan alleen niet van kleding wisselen.

Ik vind het echt een topspel!

Het speelt zich af in de wereld van de cowboys en indianen en benadrukt vooral de gruweldaden zoals het scalperen van mensen. Je speelt Colton White, wiens vader (Ned White) in het begin van het spel wordt vermoord. Je zint op wraak en het verhaal zorgt ervoor dat je door gebieden als Texas, Arizona en New Mexico reist, op zoek naar de moordenaars.

Bron: http://www.insidegamer.nl/playstation2/gun

Je kan gewoon vrij rondlopen, of op de paard. Je kan in een Saloon pokeren en je hebt nog veel meer van dat soort minigames. Zoals bandieten opsporen.

Wat ik het enige jammere vond van deze game was dat het redelijk snel is uit te spelen.

Ik geef het qua cijfer een 8.5

Bewerkt: door Twankala
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al een geruime tijd op zoek naar een deftige game die je niet in 8 urrtjes uitspeelt "Kuch" C0D4.."Kuch"

Ik wil eigelijk van jullie even een rate hebben op deze eindejaars toppers voor de Xbox 360. Ik ben namelijk nog niet zeker welke het gaat worden :7

  • Mass Effect
  • Halo 3
  • The Orange Box
  • TimeShift
  • Tony Hawks Proving Ground
  • Call of Duty 4: Modern Warfare
  • Need for Speed ProStreet
  • Kane & Lynch: Dead Men

Iemand? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Halo 3 vind ik zelf een topper, zowel online als offline. Ik heb hem zelf niet thuis, want ik heb geen Xbox, maar ik heb hem genoeg gespeeld bij andere mensen om te zeggen dat vooral de online mode op korte termijn zeker niet zal gaan vervelen. Het is altijd weer leuk om een nieuw potje in te gaan, omdat het gewoon altijd anders verloopt dan de vorige keer. Daarnaast zijn er meer dan genoeg speltypes waar je je in kunt wagen. Dit online gedeelte bij een goed offline gedeelte maakt deze game een goeie game.

Call of Duty 4 was inderdaad een erg korte singleplayer, maar ik moet wel zeggen dat ik echt heb genoten van de singleplayer, want ik vond hem zelf echt geniaal. Het speelde heerlijk weg, er zaten echt leuke missies in, noem maar op. Daarnaast kun je de singleplayer natuurlijk op verschillende niveaus spelen, en ik denk wel dat het leuk is om nog een keer te spelen op een hoger niveau. De multiplayer online is al net zo goed als de singleplayer, het is erg intenst allemaal, dus een goede game, ondanks de korte singleplayer.

NFS ProStreet dan, die ik zelf eigenlijk wat tegen vind vallen. Ik heb het spel gehaald om de 'magie' van de vorige NFS delen te voelen, maar doordat het hele spel is omgegooid van illegale evenementen naar legale straatraces, heb ik dat echte lekkere NFS gevoel gewoon niet meer. Ik vond het leuk om lekker door de stad te scheuren op zoek naar races en andere racers, maar nu dat niet meer kan vind ik zelf de game een stuk minder geworden.

Kane & Lynch ben ik niet zo bekend mee, ik heb de nieuwste demo even gespeeld, en het zag er allemaal wel aardig uit, maar ik heb het veel te kort gespeeld om er een echt goede mening over te kunnen geven.

Dus, de keus ligt natuurlijk bij jou, ik heb mijn mening gegeven over deze games, en de toppers die ik er hier uit vind springen zijn dus Halo 3 en Call of Duty. Ik weet niet welke game ik zou moeten kiezen. Als je een Halo-fan bent, moet je deel 3 ook zeker kopen, maar dat geldt ook als je een Call of Duty fan bent; het zijn allebei games die de fan eigenlijk moet hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...