Miek Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 True Crime misschien? Is dat een Free Roaming Game? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ja, je kunt in de winkel inbreken, mensen afpersen enzo maar wel oppas voor de politie. Reageren
Adren4Line Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ja, je kunt in de winkel inbreken, mensen afpersen enzo maar wel oppas voor de politie. In True Crime werk je zelf voor de politie Maar het is wel een free roam game. Je kunt ook geoon vrij rondlopen, auto's jatten, mensen neerknuppelen enz Reageren
studio dewolf Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ik bedoel The warriors. Reageren
Miek Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Zijn er nog leuke FRee Roaming Games? Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Hallooooo iedereen. Ik heb een vraag ik zoek een leuk soldatenspel (op de ps2) dat een beetje bij de tijd is ( denk aan wapens zoals de M16 , CAR-15 , M60 en al dat spul ) het moet wel een realistisch spel zijn niet zoals gears of war of zo,n nep spel. weten julie er mischien een of meerdere zeg het dan. GREETZ : G.F.S. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Medal of honor? battlefield 2 combat? Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Call Of Duty 4 staat al op mijn lijst maar ik bedoel eigenlijk een soldatenspel uit dese eeuw en niet zoals medal of honer ik ben overgens wel een MOH fan. Reageren
moechy Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Mssch counter-strike source? Dit is wel alleen online. Het is ook een FPS. @miek ik zou NFS: PS niet kopen ik heb het zelf ook en was het na een dagje al beu. Bewerkt: 3 april 2008 door moechy Reageren
snowguard3 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Wie heeft er Need for speed Prostreet?Is het een leuke Game Voor de PSP komt ie pas 18 februari uit,dus dat is dan nog wachten. Ik kan je geen games aanraden,want ik weet niet van wat voor soort games je houdt. Ik ,hou van free roaming games en zon spellen met blinkende wagens Misschien Gangs of London of Gta Liberty/Vice City Stories Reageren
Big Playahh Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Wie heeft er Need for speed Prostreet?Is het een leuke Game Voor de PSP komt ie pas 18 februari uit,dus dat is dan nog wachten. Ik kan je geen games aanraden,want ik weet niet van wat voor soort games je houdt. Ik ,hou van free roaming games en zon spellen met blinkende wagens Misschien Gangs of London of Gta Liberty/Vice City Stories gta zei hij al dat ie m heeft ik kan je NFS most wanted wel aanraden vooral online is die goed! Reageren
snowguard3 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik zoek een actie spel met goed splitschreen op Xbox 360 ik heb al Rainbow six Vegas en Army of Two Reageren
gammie_ Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik zoek ook een Freeroman game voor de PSP (liefst onder de 30 euro ) Nou heb ik al een beetje rond gekeken op site's en twijfel nu tussen: -The Warriors -Gang Of London Nou neig ik het meeste naar Gang of london, alleen wordt deze game op de meeste site's behoorlijk afgezaagd, dat was het zelfde geval met The Getaway (op de ps2) die heb ik toen gekocht en vond het eigenlijk wel een tof spel. Mijn smaak gaat uit naar lekker veel vrijheid en mogelijkheden. Welk van deze 2 games kan ik volgens jullie het beste kopen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.