Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic

Recommended Posts

Geplaatst:

*Bump*

Ik heb hier 7 dagen geleden een vraag gesteld, welk spel ik het beste kan nemen, ik wil toch graag binnenkort dus 1 van deze 2 gaan kopen. Niemand ervaring met deze games?

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

36

• .Stan

34

• DenkaanHenk

33

• -Matthijs-

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
*Bump*

Ik heb hier 7 dagen geleden een vraag gesteld, welk spel ik het beste kan nemen, ik wil toch graag binnenkort dus 1 van deze 2 gaan kopen. Niemand ervaring met deze games?

Lees een paar reviews, kijk welk spel je het meeste aanspreekt en koop het. ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ben nog maar wat reviews gaan bekijken op het internet, ik merk dat de game ''Gangs Of London'' aardig veel word afgekraakt, aangezien dit ook met ''The Getaway'' was (wat ik uiteindelijk juist een heel tof spel vond) heb ik maar de stap genomen en besteld op Bol.com, sinds vandaag het spel binnen, vol moed gaan spelen maar bij de eerste missie kon ik er al om janken, werkelijk wat zit deze game slecht in elkaar en dan praat ik nog niet eens over de graphics :duh: Want de besturing is werkelijk ook niks en de omgeving is grauw en zeer kil aangekleed. Dit spel komt net aan een game van de ouwe PS1 kwa graphics. Dit is me bijna nog nooit overkomen, dat een game zo slecht in elkaar zit en dan nog wel ''Platinum word genoemd :? ....

Ik heb nog al wat spijt is toch weer 23 euro geweest (inc verzendkosten)

Misschien is dit een goeie tip voor andere psp freaks die een free roaming game zoeken... Neem deze game niet of koop hem in een winkel, want ik kan hem dus niet meer ruilen.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ik zoek een soort mix tussen assans creed en CoD4

Wel een serieus verschil, welk platform of PC ?

PC

Geplaatst:

PC

Misschien is 'The Punisher' iets voor je? Al een vrij oude game, die misschien ook wat te bloederig is, maar wel erg leuk. Het spel bevat erg veel unieke kills, die te maken hebben met bijvoorbeeld de omgeving of de omstandigheden, en daarnaast is het af en toe ook gewoon schieten. Ik denk dat je dit een vrij goede mix tussen AC en CoD4 kan noemen. Wel hoop ik nog dat je hem kan krijgen, aangezien de game al aardig oud is.

Geplaatst:

PC

Misschien is 'The Punisher' iets voor je? Al een vrij oude game, die misschien ook wat te bloederig is, maar wel erg leuk. Het spel bevat erg veel unieke kills, die te maken hebben met bijvoorbeeld de omgeving of de omstandigheden, en daarnaast is het af en toe ook gewoon schieten. Ik denk dat je dit een vrij goede mix tussen AC en CoD4 kan noemen. Wel hoop ik nog dat je hem kan krijgen, aangezien de game al aardig oud is.

Ik zie hier de mix niet hoor. In the punisher kan je niet freerunnen ofzo. Kortom er zit geen enkel verband in.

• 5 weken later...
Geplaatst:

Ik ga een voetbal spel kope maar welke zou jij nou kiezen voor de ps2 fifa 08 of PES 08, en waarom?

En wat is het verschil tussen deze twee?

Wat is een goed punt van Fifa 08 en PES 08 en wat slecht?

Lekker veel vragen ^_^

Iedergeval bedankt :Y

>>> Door Froodooo: Samengevoegd met 'Het grote "Ik zoek een game" topic'.<<<

Geplaatst:
Ik ga een voetbal spel kope maar welke zou jij nou kiezen voor de ps2 fifa 08 of PES 08, en waarom?

Lekker veel vragen ^_^

Dit jaar zou ik voor pro gaan, dat speelt net wat lekker zegt iedereen en dat kan ik zelf ook bevestigen. Maar als je van meer mogelijkheden en uitgebreide manager functies enzo houdt, dan kan je beter voor Fifa08 gaan. Bij PES2008 heb je vrij weinig mogelijkheden en gaat het meer om te wedstrijden zelf, en in tactisch opzicht heb je dan ook wel veel keuzes.

Geplaatst:

Lekker veel vragen ^_^

Dit jaar zou ik voor pro gaan, dat speelt net wat lekker zegt iedereen en dat kan ik zelf ook bevestigen. Maar als je van meer mogelijkheden en uitgebreide manager functies enzo houdt, dan kan je beter voor Fifa08 gaan. Bij PES2008 heb je vrij weinig mogelijkheden en gaat het meer om te wedstrijden zelf, en in tactisch opzicht heb je dan ook wel veel keuzes.

Ik wel gewoon spelen en beetje soort van coach zijn maar dan wil ik niet al te moeilijk worden, is dan PES 08 beter met mijn eisen? ^_^

Dankje :Y

Geplaatst:
Ik wel gewoon spelen en beetje soort van coach zijn maar dan wil ik niet al te moeilijk worden, is dan PES 08 beter met mijn eisen? ^_^

De mogelijkheden wat betreft coaching zijn in PES beperkt, dus als je het hele gebeuren om een wedstrijd maar niets vindt, dan is PES toch wel de beste keuze. Kwalitatief gezien zou dat sowieso de beste optie zijn, aangezien PES in mijn ogen veel beter speelt dan het ietwat voorgeprogrammeerd lijkende Fifa. Maar goed, dat is verder gebaseerd op eigen ervaring.

Fifa beschikt vaak over een uitgebreidere modus waarin je kunt coachen, maar echt veel werk heb je daar ook niet aan. Het echt 'managen' van teams kun je vooral doen in games als Fifa manager en Football manager, daar wordt er diep op ingegaan verder. Bij zowel Fifa als PES is dat wat mij betreft absoluut niet het geval, op een simpele basis na dan.

Geplaatst:

De mogelijkheden wat betreft coaching zijn in PES beperkt, dus als je het hele gebeuren om een wedstrijd maar niets vindt, dan is PES toch wel de beste keuze. Kwalitatief gezien zou dat sowieso de beste optie zijn, aangezien PES in mijn ogen veel beter speelt dan het ietwat voorgeprogrammeerd lijkende Fifa. Maar goed, dat is verder gebaseerd op eigen ervaring.

Fifa beschikt vaak over een uitgebreidere modus waarin je kunt coachen, maar echt veel werk heb je daar ook niet aan. Het echt 'managen' van teams kun je vooral doen in games als Fifa manager en Football manager, daar wordt er diep op ingegaan verder. Bij zowel Fifa als PES is dat wat mij betreft absoluut niet het geval, op een simpele basis na dan.

Een vriend heb Fifa 08 en PES 08 allebei dus ga daar wel ff uitproberen maar wat zouden juliie kiezen?

Geplaatst:
Een vriend heb Fifa 08 en PES 08 allebei dus ga daar wel ff uitproberen maar wat zouden juliie kiezen?

Ik heb al gekozen en heb dit jaar wederom PES aangeschaft. Het blijven in mijn ogen toch twee enorm van elkaar verschillende games waarin de gameplay voor mij het belangrijkste is, en wat dat betreft heeft PES toch een streepje voor. Fifa heeft altijd al die glansloze gameplay gehad. Ik kreeg tijdens het spelen van Fifa vaak het gevoel dat ik in dezelfde, op elkaar lijkende situaties terechtkwam. Kwalitatief groeit de boel wel naar elkaar toe, maar het duurt nog wel even voordat ik een keer Fifa verkies boven PES.

Maar goed, laat één mening niet doorslaggevend zijn verder. Probeer ze inderdaad beide eens uit en je zult vanzelf wel tot een beslissing komen, mag ik hopen.

Geplaatst:

Hallo,

Ik zoek een PS3 game, ik ben namelijk geslaagt :D:D:D:dans::dans::dans: en als cadeau mag ik een game uitzoeken!

Wel rond de 60 euro dus geen time crysis of eye of judgement ofzo

Ik houdt van freeroam, shoot (sinds de demo van battlefield bad company), Adventure en dat is et zo'n beetje...

Ik wil een goede keus maken, ik wil bijv. erg graag een goeie shooter en nu ik de demo van bad company speel vindt ik et ook echt leuk, dat alles kapot kan is gewoon geweldig maar ik hoor iedereen goeie verhalen over CoD 4... Welke van de 2 zou ik moeten kiezen als ik een shooter wil... Tsja, dan heb je ook nog the orange box, dan heb ik in 1 keer 5 spellen en spaar ik men ouders ook nog wat geld :) of MoH airborn... het idee klinkt leuk, Kortom, ik vindt et moeilijk om te kiezen dus ik zou graag advies hebben wat nou een goede shooter is

Over adventure games op de ps3 weet ik eigenlijk niks, miss kan iemand een paar coowle titels noemen, dan kan ik daar filmpjes en info over zoeken

een goede freeroam heb ik al, GTA IV en daar heb ik opzich voorlopig wel even genoeg aan tenzij er nog een hele vette free roaming game is...

Verder vindt ik race ook heel coowl maar niet om 60 euro voor te betalen... Stuntman ignition lijkt me leuk omdat ik zelf in de filmwereld bezig ben (niet met auto's) en ik jhet 1e deel ook heel leuk vondt maar ja, in dat soort spellen loop je soms na 3 uur al vast en speel je ze nooit meer...

Kan iemand me helpen, goede toppers noemen?? Alvast heel erg bedankt, 1 ding is voor mij zeker, er is keuze genoeg maar ja, het kiezen zelf is nogal moeilijk als er zoveel topgames zijn :puh:

Grtz Rients

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...