Yanick95 Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Geen Call of Duty games? En Battlefield. Beide erg goede series. Call of Duty 4, Call of Duty: World at War (Ik denk wel dat Call of Duty 4 beter in de smaak zal vallen bij jou in dit geval ) en Battlefield: Bad Company. Anders check je even demo's / reviews van deze games? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Aan call of duty zat ik al aan te denken, maar ik ga liever Cod MW 2 kopen wanneer die uitkomt maar dat is pas over een lange tijd. Toch bedankt voor de reactie Reageren
Miek Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 (bewerkt) Heey game experts! Al lang, voor ik nog de echte videogames kende, mocht ik vroeger altijd bij mijn nonkel 'Flight Simulator' spelen, je stoog op met je vliegtuig, kon superhoog vliegen in de lucht en kon weer landen aan een andere luchthaven. Ik vond dat echt super. Ik kreeg altijd al kriebels als je vliegtuigen mag besturen (in games ook ). Om dus terzake te komen: ik zou graag een game in deze aard willen kopen. Met natuurlijk de volgende eisen: Een vliegtuigsimulator (met afhankelijk aanwezige helikopters), volledig in first person De graphics moeten meevallen De eisen mogen hoog liggen Liefst een recentere game Groot grondgebied And last but not least: het moet lovende gamereviews reacties hebben! Supergoed moet het niet zijn, maar het moet toch minimum 60/100 gescoord hebben. De fans kunnen daar al meestal van een goede flightsimulator spreken. Het woord aan jullie! Verder kan ik gamers aanraden die een free-roaming game willen, Prototype te proberen. Mindere graphics, maar zeker een goeie game. Voor de PS3'ers: een PS3 exclusive: InFamous. Blijkt ook een goeie game te zijn, speelt lekker, net als GTA IV. Net vergeten: voor PC aub. Bewerkt: 5 juli 2009 door Miek Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Miek je zou FSX kunnen nemen of deluxe edition die heeft meer vliegtuigen maar je kunt er ook mee modden. Minimum System Requirements * Windows XP SP2 / Windows Vista * Processor: 1.0 Ghz * RAM: Windows XP SP2 - 256MB, Windows Vista – 512MB * Hard Drive: 14GB * Video Card: 32MB DirectX 9 compatible * Other: DX9 hardware compatibility and audio board with speakers and/or headphones * Online/Multiplayer Requirements: 56.6 kbps or better for online play Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Hallo,Ik zoek een echte FPS, Actie of Adventure, Free Roaming of een TPS. Maar als het kan een shooter of FreeRoaming. Dit zijn mijn specs en ik hoef geen CoD.... Computer Fabrikant: Acer Computermodel: Aspire 7520 Computernaam: NICKY_HENDRIKS Systeemtype: x86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: Acer Model: Fuquene BIOS Fabrikant: Acer BIOS Model: PhoenixBIOS 4.0 Release 6.1 , versie V1.33 Aansluitingen: PCI Slot 1 (Onbekend), PCI Slot 2 (Onbekend) Poorten: Processor Model: AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-62 Kloksnelheid: 800 MHz Socket: Socket A Geheugen Grootte: 3070 MB RAM Type(s): 2048 MB RAM (DDR2, DIMM), 1024 MB RAM (DDR2, DIMM) Hardeschijf Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:) Grootte: 223,12 GB (111,69 GB (C:) + 111,43 GB (D:) ) Vrije ruimte: 180,75 GB (69,64 GB (C:) + 111,11 GB (D:) ) Stations Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: Onbekend Model(len): C: WDC WD2500BEVS-22UST0 ATA Device IDE, E: HL-DT-ST DVDRAM GSA-T40N ATA Device Geluidskaart Fabrikant: Realtek Model: Realtek High Definition Audio Videokaart Model: NVIDIA GeForce 8600M GS Beeldprocessor: GeForce 8600M GS Geheugengrootte: 512 MB VRAM Stuurprogramma: nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll, versie 7.15.11.6749 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Algemeen PnP-beeldscherm Schermresolutie: 1024x768 Kleurdiepte: 32-bits Frequentie: 59 Hz Muis Fabrikant: Microsoft Model: HID-compliant muis Aantal knoppen: 0 Aansluiting: USB Toetsenbord Model: Microsoft eHome MCIR 109-toetsenbord Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen) Functietoetsen: 12 Netwerkkaart Model(len): Broadcom 802.11g-netwerkadapter (Ethernet 802.3), NVIDIA nForce Networking Controller () DirectX Versie: 10.1 Besturingssysteem Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium Versie: 6.0.6001 Service Pack: Service Pack 1 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 2.3.0.23) Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Ik zoek een leuke game voor de PC/360. Het maakt niet uit wat voor game het is als het maar geen voetbalspel is of een ander sportspel. EDIT: Racespellen speel ik het liefst alleen op de PC. Bewerkt: 6 juli 2009 door Djmaddox Reageren
David22 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Ik zoek een leuke game voor de PC/360. Het maakt niet uit wat voor game het is als het maar geen voetbalspel is of een ander sportspel. Ik ben niet echt thuis op de 360, maar volgens vrienden met een 360 zijn Forza Motorsport 2 en Fable erg leuk Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Ik zoek een leuke game voor de PC/360. Het maakt niet uit wat voor game het is als het maar geen voetbalspel is of een ander sportspel. Ik ben niet echt thuis op de 360, maar volgens vrienden met een 360 zijn Forza Motorsport 2 en Fable erg leuk Fable II heb ik al, en dat is idd heel leuk. Maar racespellen vind ik alleen leuk op de PC en dan zal ik even schrijven in mn post. Reageren
Basssss Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Ik zoek een nieuw spel voor m'n PSP. Ik hou wel van strategiespellen (zoals Age of Empires en Anno) of bouwspellen (zoals Rollercoaster Tycoon), maar volgens mij zijn er niet zulke spellen voor de PSP. Weet iemand of dat zo is? Alvast bedankt. Reageren
.Stan Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Ik zoek een nieuw spel voor m'n PSP. Ik hou wel van strategiespellen (zoals Age of Empires en Anno) of bouwspellen (zoals Rollercoaster Tycoon), maar volgens mij zijn er niet zulke spellen voor de PSP. Weet iemand of dat zo is? Alvast bedankt. Misschien is Field commander wat voor jou (ik heb net gewoon in google ingetypt: psp games rts, en toen vond ik dat)... Iemand een goede game voor de ps3 voor mij? Bewerkt: 7 juli 2009 door stanboy96 Reageren
FGras Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Ik zoek een nieuw spel voor m'n PSP. Ik hou wel van strategiespellen (zoals Age of Empires en Anno) of bouwspellen (zoals Rollercoaster Tycoon), maar volgens mij zijn er niet zulke spellen voor de PSP. Weet iemand of dat zo is? Alvast bedankt. Misschien is Field commander wat voor jou (ik heb net gewoon in google ingetypt: psp games rts, en toen vond ik dat)... Iemand een goede game voor de ps3 voor mij? Die nu uit is? InFamous, wil m zelf ook nog kopen! Reageren
.Stan Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Ja wel graag eentje die nu uit is, maar het hoeft niet persé een PS3 only te zijn, wel graag een multiplayer. Reageren
wupie Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Ja wel graag eentje die nu uit is, maar het hoeft niet persé een PS3 only te zijn, wel graag een multiplayer. Call of Juarez of Call of Duty. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Ik zoek een leuke game voor de PC/360. Het maakt niet uit wat voor game het is als het maar geen voetbalspel is of een ander sportspel.EDIT: Racespellen speel ik het liefst alleen op de PC. Iemand? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Hallo,Ik zoek een echte FPS, Actie of Adventure, Free Roaming of een TPS. Maar als het kan een shooter of FreeRoaming. Dit zijn mijn specs en ik hoef geen CoD.... Computer Fabrikant: Acer Computermodel: Aspire 7520 Computernaam: NICKY_HENDRIKS Systeemtype: x86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: Acer Model: Fuquene BIOS Fabrikant: Acer BIOS Model: PhoenixBIOS 4.0 Release 6.1 , versie V1.33 Aansluitingen: PCI Slot 1 (Onbekend), PCI Slot 2 (Onbekend) Poorten: Processor Model: AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-62 Kloksnelheid: 800 MHz Socket: Socket A Geheugen Grootte: 3070 MB RAM Type(s): 2048 MB RAM (DDR2, DIMM), 1024 MB RAM (DDR2, DIMM) Hardeschijf Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:) Grootte: 223,12 GB (111,69 GB (C:) + 111,43 GB (D:) ) Vrije ruimte: 180,75 GB (69,64 GB (C:) + 111,11 GB (D:) ) Stations Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: Onbekend Model(len): C: WDC WD2500BEVS-22UST0 ATA Device IDE, E: HL-DT-ST DVDRAM GSA-T40N ATA Device Geluidskaart Fabrikant: Realtek Model: Realtek High Definition Audio Videokaart Model: NVIDIA GeForce 8600M GS Beeldprocessor: GeForce 8600M GS Geheugengrootte: 512 MB VRAM Stuurprogramma: nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll, versie 7.15.11.6749 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Algemeen PnP-beeldscherm Schermresolutie: 1024x768 Kleurdiepte: 32-bits Frequentie: 59 Hz Muis Fabrikant: Microsoft Model: HID-compliant muis Aantal knoppen: 0 Aansluiting: USB Toetsenbord Model: Microsoft eHome MCIR 109-toetsenbord Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen) Functietoetsen: 12 Netwerkkaart Model(len): Broadcom 802.11g-netwerkadapter (Ethernet 802.3), NVIDIA nForce Networking Controller () DirectX Versie: 10.1 Besturingssysteem Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium Versie: 6.0.6001 Service Pack: Service Pack 1 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 2.3.0.23) Laatste bump anders zal ik zelf moeten zoeken Mag ook gewoon zonder specs dan kijk ik wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.