Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

Hallo,

Ik zoek een echte FPS, Actie of Adventure, Free Roaming of een TPS. Maar als het kan een shooter of FreeRoaming.

Dit zijn mijn specs en ik hoef geen CoD....

computer.gifComputer

  • Fabrikant: Acer
  • Computermodel: Aspire 7520
  • Computernaam: NICKY_HENDRIKS
  • Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

  • Fabrikant: Acer
  • Model: Fuquene
  • BIOS Fabrikant: Acer
  • BIOS Model: PhoenixBIOS 4.0 Release 6.1 , versie V1.33
  • Aansluitingen: PCI Slot 1 (Onbekend), PCI Slot 2 (Onbekend)
  • Poorten:

processor.gifProcessor

  • Model: AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-62
  • Kloksnelheid: 800 MHz
  • Socket: Socket A

memory.gifGeheugen

  • Grootte: 3070 MB RAM
  • Type(s): 2048 MB RAM (DDR2, DIMM), 1024 MB RAM (DDR2, DIMM)

harddisk.gifHardeschijf

  • Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:)
  • Grootte: 223,12 GB (111,69 GB (C:) + 111,43 GB (D:) )
  • Vrije ruimte: 180,75 GB (69,64 GB (C:) + 111,11 GB (D:) )

drives.gifStations

  • Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: Onbekend
  • Model(len): C: WDC WD2500BEVS-22UST0 ATA Device IDE, E: HL-DT-ST DVDRAM GSA-T40N ATA Device

soundcard.gifGeluidskaart

  • Fabrikant: Realtek
  • Model: Realtek High Definition Audio

videocard.gifVideokaart

  • Model: NVIDIA GeForce 8600M GS
  • Beeldprocessor: GeForce 8600M GS
  • Geheugengrootte: 512 MB VRAM
  • Stuurprogramma: nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll, versie 7.15.11.6749

display.gifBeeldscherm

  • Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
  • Model: Algemeen PnP-beeldscherm
  • Schermresolutie: 1024x768
  • Kleurdiepte: 32-bits
  • Frequentie: 59 Hz

mouse.gifMuis

  • Fabrikant: Microsoft
  • Model: HID-compliant muis
  • Aantal knoppen: 0
  • Aansluiting: USB

keyboard.gifToetsenbord

  • Model: Microsoft eHome MCIR 109-toetsenbord
  • Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
  • Functietoetsen: 12

networkcard.gifNetwerkkaart

  • Model(len): Broadcom 802.11g-netwerkadapter (Ethernet 802.3), NVIDIA nForce Networking Controller ()

directx.gifDirectX

  • Versie: 10.1

operatingsystem.gifBesturingssysteem

  • Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium
  • Versie: 6.0.6001
  • Service Pack: Service Pack 1

info.gifGegenereerd door  fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 2.3.0.23)

Vind je 800Mhz niet echt héél weinig?

Misschien Unreal Tournament?

Bewerkt: door Deluxo
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

ey,

ik ben op zoek naar een game voor mijn PS3, het genre maakt me niet uit als het maar niet van die fantasie games zijn. :tu:

oja en BF ook niet want daar moet ik een kabel voor hebben.

Bewerkt: door gtafreak321
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een race spel op de PC waarbij je héél uitgebreid kan tunen, maar ik hoef niks van die NFS serie.

Naar wat soort race game ben je op zoek? Wil je meer de realistische kant op of heb je liever een arcade racer? Wil je een game met straatraces of heb je liever rally? Geef wat meer informatie. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een race spel op de PC waarbij je héél uitgebreid kan tunen, maar ik hoef niks van die NFS serie.

Naar wat soort race game ben je op zoek? Wil je meer de realistische kant op of heb je liever een arcade racer? Wil je een game met straatraces of heb je liever rally? Geef wat meer informatie. ;)

Het spel mag van mij best realistisch zijn en of het straat of rally races zijn maakt mij niet echt uit. Maar op Zandvoort en SPA rijden lijkt me ook leuk. Ik heb GTR 1, 2 en evolution al dus die hoef je niet te noemen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel mag van mij best realistisch zijn en of het straat of rally races zijn maakt mij niet echt uit. Maar op Zandvoort en SPA rijden lijkt me ook leuk. Ik heb GTR 1, 2 en evolution al dus die hoef je niet te noemen. ^_^

Misschien is Colin McRae: DiRT wat voor jou. In deze game rij je natuurlijk niet op de weg maar offroad. Deze game bevat zeer mooie graphics en een realistisch schademodel. :)

13.jpg

Dit zijn de minimum requirements:

Minimum:

Windows XP

Pentium 4 @ 3.0 GHz or Athlon 64 3000+

1 GB RAM, Graphics Card: GeForce 6800 / Radeon X1300 or above

DirectX Compatible Sound Card

________________________________________________________________________________

Verder is er nog Test Drive Unlimited: een game die zich afspeelt op een exotisch eiland genaamd Oahu. Deze game bevat meer dan 125 auto's. Om een auto te gaan kopen moet je naar de showroom van het merk rijden en heb je de keuze tot een testrit. Je kan verschillende opties zoals de kleur van het exterieur en het interieur en de soort velgen kiezen. Ik heb deze game zelf ook en vind hem heel vermakelijk.

tdu1.jpg

De requirements zijn:

Operating System : Windows 2000/XP/Vista

CPU : Intel P4 @ 2.4Ghz or AMD Athlon 2800+.

GPU (Video Cards) : ATI Radeon 9800 256MB VRAM or Nvidia 6600 GT with 256 MB of VRAM.

Video Cards with vertex/pixel shaders 2.x and above are recommended.

SPU (Sound Cards) : DirectX 9.0 compatible Sound Card.

System Memory : 512 MB, 1 GB recommended

Hard Disk free space: 8 GB

DVD drive: 8x minimum

DirectX 9.0C (included)

________________________________________________________________________________

In het geval dat deze 2 games je niet bevallen of je pc ze niet aankan zeg je het maar en ik stel je nog een paar andere voor. :Y

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Het spel mag van mij best realistisch zijn en of het straat of rally races zijn maakt mij niet echt uit. Maar op Zandvoort en SPA rijden lijkt me ook leuk. Ik heb GTR 1, 2 en evolution al dus die hoef je niet te noemen. ^_^

Misschien is Colin McRae: DiRT wat voor jou. In deze game rij je natuurlijk niet op de weg maar offroad. Deze game bevat zeer mooie graphics en een realistisch schademodel. :)

13.jpg

Dit zijn de minimum requirements:

Minimum:

Windows XP

Pentium 4 @ 3.0 GHz or Athlon 64 3000+

1 GB RAM, Graphics Card: GeForce 6800 / Radeon X1300 or above

DirectX Compatible Sound Card

________________________________________________________________________________

Verder is er nog Test Drive Unlimited: een game die zich afspeelt op een exotisch eiland genaamd Oahu. Deze game bevat meer dan 125 auto's. Om een auto te gaan kopen moet je naar de showroom van het merk rijden en heb je de keuze tot een testrit. Je kan verschillende opties zoals de kleur van het exterieur en het interieur en de soort velgen kiezen. Ik heb deze game zelf ook en vind hem heel vermakelijk.

tdu1.jpg

De requirements zijn:

Operating System : Windows 2000/XP/Vista

CPU : Intel P4 @ 2.4Ghz or AMD Athlon 2800+.

GPU (Video Cards) : ATI Radeon 9800 256MB VRAM or Nvidia 6600 GT with 256 MB of VRAM.

Video Cards with vertex/pixel shaders 2.x and above are recommended.

SPU (Sound Cards) : DirectX 9.0 compatible Sound Card.

System Memory : 512 MB, 1 GB recommended

Hard Disk free space: 8 GB

DVD drive: 8x minimum

DirectX 9.0C (included)

________________________________________________________________________________

In het geval dat deze 2 games je niet bevallen of je pc ze niet aankan zeg je het maar en ik stel je nog een paar andere voor. :Y

Vergeten te zeggen, TDU heb ik. En kun je bij DiRT het carosserie tunen, al is het een beetje. En bedankt voor die info die je al had gegeven ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeten te zeggen, TDU heb ik. En kun je bij DiRT het carosserie tunen, al is het een beetje. En bedankt voor die info die je al had gegeven ^_^

Nope, alleen soort paintjobs.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Vergeten te zeggen, TDU heb ik. En kun je bij DiRT het carosserie tunen, al is het een beetje. En bedankt voor die info die je al had gegeven ^_^

Nope, alleen soort paintjobs.

Oke, alsnog het lijkt me een erg leuke game en ik zal hem binnenkort gaan halen.:)

Zou je misschien kunnen tunen met Race Driver: GRID? Ik hoef niet te tunen met overdreven spoilers en verkeerde lelijke bumbers, maar zelf een beetje kunnen kiezen hoe je motorkap eruit ziet en of je een andere achterbumber kan zou leuk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeten te zeggen, TDU heb ik. En kun je bij DiRT het carosserie tunen, al is het een beetje. En bedankt voor die info die je al had gegeven ^_^

Nee, volgens mij kan je alleen onderhuids tunen met aangepaste rij-eigenschappen tot gevolg.

Een game waar het uiterlijk van je wagen wel getuned kan worden, maar iets ouder is, is Juiced 2. Dit is een race game van het genre straatracen.

juiced2_5a.jpg

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:

Microsoft® Windows® XP (SP 2) / Microsoft® Windows® Vista

Processor type : Intel Pentium 4 3.0 Ghz / AMD XP X2 4200+

1 GB RAM

6 GB available hard drive space

256 MB DirectX® 9.0 compatible card / nVIDIA® GeForce™ 6600 / ATI Radeon® X1300

100% DirectX® 9.0 compatible sound card

Min 64kbps or higher Internet connection with low latency Cable/DSL speeds for multiplayer

Keyboard, Mouse

Link to comment
Delen op andere websites

Een goede FPS voor de PS3.

FPS's wat ik al heb: CoD 4, CoD 5

FPS's die ik heb verkocht: Killzone 2

Wat dacht je van Far Cry 2? Deze game biedt je verschillende manieren om een missie uit te voeren. Je kan het 's nachts doen en een dart rifle gebruiken, of gewoon overdag de basis bestormen met een raketwerper, enkele molotov cocktails en een machinegeweer. :sigaar:

Je moet er wel van houden om veel te reizen. Wat misschien wel irriterend kan zijn, zijn de controleposten. Deze zijn zeer regelmatig te vinden (langs de weg) en bevatten vijanden die na een tijdje respawnen. Alternatieven zijn dan reizen langs het water (minder controleposten) of reizen met de bus.

Het verhaal is niet echt bijster origineel, maar de actie die in de game zit is echt wel leuk, en de multiplayer vind ik zelf ook leuk om te spelen. :Y

De game kan je in verschillende winkels krijgen voor ongeveer €30.

FarCry2.jpg

Een nieuwere game is Battlefield 1943. Deze is alleen te koop via het Playstation Network, en hiervoor heb je een creditcard nodig. Ik weet niet of je die hebt?

Ik heb de game zelf nog niet gespeeld, maar volgens reviews is het echt wel een goede game met heftige actie. De game bevat 3 maps, maar zodra de PS3-gamers 43 miljoen kills hebben gemaakt krijgen ze een vierde map. De Xbox 360 heeft deze map al. Dit alles krijg je voor een prijs van slechts €12,99. :)

battlefield-1943-screenshot-1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...