Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Waar hou je van.

hou je van freeroming, first person shooters of hack and slash.

Wil je singleplayer of ook nog multiplayer

Zeg dat maar eerst en daarna kunnen we je gaan helpen.

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

36

• .Stan

34

• DenkaanHenk

33

• -Matthijs-

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Stan. Ooit de Battlefield series geprobeerd? Het is een FPS, Het bevat een enorme multiplayer modus. En het wordt nogsteeds dagelijks door duizenden mensen gespeeld.

Je hebt

Battlefield 1942, Roads to rome, Secrets of worldwar 2. Dit is de 1e battlefield ooit. En uitbreidingen. Zoals altijd draait het erom. Je kiest een Team hier draait dat voornamelijk Allies= V.S., Groot Brittannië, Soviet unie. (Blauw) vs Axis = Duitsland, Japan, Italië(Roads to rome only) (rood). En het is simpel. Je moet de strategische punten van de ander overnemen. Dat doe je door bij de vlag van de ander te gaan staan totdat dat jou vlag is.

Het bevat 50+ verschillende wapens. Allemaal verdeeld over classes.

En veel voertuigen die je allemaal kan besturen. Verschild van Auto's, Boten, Vliegtuigen, Prototype voertuigen (Secrets of world war 2 only)

Battlefield vietnam: De 2e Battlefield. Had eigenlijk veel het zelfde als BF 1942 Alleen geen uitbreidingen. Dit keer speelt het zich af ±1970 Vietnam oorlog. En het is dus VS tegen vietcong.

Er zijn wel wat andere wapens, Voertuigen En De helikopter is hier nu ook gewoon. In 1942 was hij alleen in Secrets of world war 2. En daar vloog hij slecht.

Battlefield 2, Special forces, Euroforce, Armored furry: Deze heeft grote verschillen met 1942 & vietnam

Het speelt zich af in de moderne tijd.

Het heeft moderne wapens.

Meer wapens. Meer voertuigen.

Maar het heeft nogsteeds het zelfde concept. Andere vlaggen overnemen en de vijand uitschakelen.

Euro Force & armored furry Zijn booster packs en jammergenoeg moet je die via het internet activeren.

Special forces heeft de extra functie van een Zipline en grappling hook daarmee kan je gebouwen beklimmen en afdalen.

Ik zou deze games zeker eens een keer op youtube bekijken.

Rinaldootje :tu:

P.S. Bf 2142 heb ik nog niet dus daar kan ik nisk over zeggen behalve dat het in een nog verdere toekomst speelt.

Geplaatst:

Zelf heb ik ook Battlefield 2, en ik vind hem eigenlijk niet zo leuk, maar ik heb ook Battlefield 1943, en die vind ik GEWELDIG, maar dat komt denk ik door het destructiemodel én dat je in elke map vliegtuigen hebt, en daarom zit ik ook veel te twijfelen over Bad Company 2...

Geplaatst:

Genre: Shooters/Action

Platform: PS3

Budget: 10 T/M 65 Euro

Wat ik al heb: Far cry 2, GTA IV,

Overige info:

Een Shooter Die het geld zekers waard is, Met veel geweren en dergelijke,

Zat te twijfelen aan CoD Maar weet niet welke CoD ik moet nemen.

Alvast bedankt!

Geplaatst:
Genre: Shooters/Action

Platform: PS3

Budget: 10 T/M 65 Euro

Wat ik al heb: Far cry 2, GTA IV,

Overige info:

Een Shooter Die het geld zekers waard is, Met veel geweren en dergelijke,

Zat te twijfelen aan CoD Maar weet niet welke CoD ik moet nemen.

Alvast bedankt!

Ik heb zelf Call of Duty 4 en Call of Duty 5, en ik zeg je, Call of Duty 4 is echt véél beter, hij kost maar 39.99 of misschien goedkoper en je hebt meteen de Mappack, ook de Singleplayer ervan is véél beter dan CoD 5! Ook kan ik je Battlefield 1943 aanraden, is een heel erg leuk spel voor maar 12 euro!

Geplaatst:

Ik zoek een leuke gratis 3D online zombie shooter . Ik heb al rondgekeken , maar ik vond het niet ... Als het echt NIET anders kan , wil ik wel betalen .

Geplaatst: (bewerkt)
Ik zoek een leuke gratis 3D online zombie shooter . Ik heb al rondgekeken , maar ik vond het niet ... Als het echt NIET anders kan , wil ik wel betalen .

Voor de PC, of voor een Console, zoja welke? Als je van Zombie's houdt, kan ik je Call of Duty: World at Waw aanraden, maar games als Left 4 Dead (PC alleen) kan je denk ik ook wel leuk vinden, beide games kosten trouwens geld. Ik heb trouwens ook nog een gratis 3d zombie spel gevonden, waarvan je hieronder de trailer kan zien en HIER kan klikken om het te downloaden. (op eigen risico, dit zeg ik ivm als dit spel, of het downloaden ervan problemen voor jou pc oplevert, dit niet mijn schult is, dit zeg ik altijd als ik iemand een tip geef om iets te downloaden, dus dit zijn mijn 'kleine lettertjes'.

Bewerkt: door .Stan
Geplaatst:

Bedankt voor de moeite , maar ik wil een echte zombie-game . Dit is meer ... Cartoony . En ja , ik ben nu CoD WAW aan het installeren :D

Geplaatst:
Bedankt voor de moeite , maar ik wil een echte zombie-game . Dit is meer ... Cartoony . En ja , ik ben nu CoD WAW aan het installeren :D

Je kan ook Combat Arms donwloaden,

Het is een Online FPS Shooter,

Er zit ook een soort van mode in met zombies,

Je moet dan zombies afknallen en weg houden.

Als ze je pakken word je ook een zombie en moet je andere spelers pakken.

Geplaatst:

Is dat pas sinds kort of is het een modafication?

Geplaatst:

Het is een game op zich en sinds januari kunnen de mensen uit Europa ook spelen. :)

Geplaatst:

Het is een game op zich en sinds januari kunnen de mensen uit Europa ook spelen. :)

Ja dat weet ik, maar met die zombies, hoe kan je dat doen?

Geplaatst: (bewerkt)

Ja dat weet ik, maar met die zombies, hoe kan je dat doen?

Ik neem aan dat er net zoals bij bijvoorbeeld Counterstrike servers zijn die alleen maar de zombie-mode spelen. :Y Bewerkt: door Velaro

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...