Dr.Oppai Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 ik zoek een game:een freeroam game(niet gta,thegodfather,just couse of saints row)je moet autoos kunnen besturen enzo.kom maar met een game en als ik die iet goed vind dan zeg ik nog wel wat meer dingen die er bij moeten zitten of die ik er niet in wil. Reageren
Woetsha Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Ik zoek een First Person Shooter en liefst zo recent mogelijk. De volgende FPS heb ik al: Crysis Warhead Crysis Medal of honor: Airbone Call of duty: World at war Call of duty: Modern Warfare Far Cry 2 Fear 2 Fallout 3 Alvast bedankt. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Ik zoek een First Person Shooter en liefst zo recent mogelijk.De volgende FPS heb ik al: Crysis Warhead Crysis Medal of honor: Airbone Call of duty: World at war Call of duty: Modern Warfare Far Cry 2 Fear 2 Fallout 3 Alvast bedankt. wil je het spel online spelen?en oorlog?dan kan je bf2 nemen(niet zo recent maar toch erg vermakelijk)en op wat voor console speel je?pc,xbox PS? Reageren
Woetsha Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 wil je het spel online spelen?en oorlog?dan kan je bf2 nemen(niet zo recent maar toch erg vermakelijk)en op wat voor console speel je?pc,xbox PS?Online is ook goed, maar ik heb liever een verhaallijn. Ik speel trouwens op de PC.Dus nog andere FPS? Battlefield ga ik testen (demo). Reageren
Reinier93 Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Ik zoek een rpg die lijkt op Oblivion en die voor de Playstation 3 is. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Ik zoek een First Person Shooter en liefst zo recent mogelijk.De volgende FPS heb ik al: Crysis Warhead Crysis Medal of honor: Airbone Call of duty: World at war Call of duty: Modern Warfare Far Cry 2 Fear 2 Fallout 3 Alvast bedankt. Battlefield: Bad company Battlefield: 1943 Rainbow Six Las Vegas 2 Misschien dat hier iets tussen staat? Reageren
Velaro Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 ik zoek een game:een freeroam game(niet gta,thegodfather,just couse of saints row)je moet autoos kunnen besturen enzo.kom maar met een game en als ik die iet goed vind dan zeg ik nog wel wat meer dingen die er bij moeten zitten of die ik er niet in wil. Een echte topper is Mafia. Dit spel komt van 2002, maar het is en blijft een echte klassieker. De graphics vond ik niet eens slecht en ik heb het ongeveer 1 jaar geleden uitgespeeld. Je kan er freeroamen, je hebt een hoop verschillende auto's en de missies zijn een hoop gevarieerder dan in bijvoorbeeld GTA. Ik zeg er wel even bij dat Mafia 2 in het eerste kwartaal van volgend jaar verschijnt. Je wordt ook echt meegesleept in het verhaal, dat heb ik zelden meegemaakt in games. Hieronder kan je een screenshot vinden. Je vind deze game praktisch nergens meer in de winkel, maar online vind je hem nog wel voor bijna geen geld. Hier bijvoorbeeld, op Amazon. Ik neem aan dat je een game zoekt voor de PC? Ik zoek een rpg die lijkt op Oblivion en die voor de Playstation 3 is. Dan denk ik dat Fallout 3 wel iets voor jou is. Qua setting heeft het inderdaad niets, maar dan ook niets met elkaar te maken: Fallout 3 speelt zich namelijk af in een tijd dat de hele wereld vernietigd is en dat de mensen in vaults leven. Qua gameplay en graphics lijken beide titels zeer veel op elkaar, vandaar dat ik na het spelen van Oblivion al snel aan Fallout 3 gewend raakte. Het bevat heftige actie en leuke quests. Ik ben er al een hoop uren mee bezig, maar dankzij de verschillende keuzes ga ik het spel zeker nog een keer uitspelen. Reageren
Woetsha Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 (bewerkt) ... Bewerkt: 18 oktober 2009 door Woetsha Reageren
.Stan Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ik zoek een First Person Shooter en liefst zo recent mogelijk.De volgende FPS heb ik al: Crysis Warhead Crysis Medal of honor: Airbone Call of duty: World at war Call of duty: Modern Warfare Far Cry 2 Fear 2 Fallout 3 Alvast bedankt. Gewoon op Modern Warfare 2 (10 november) wachten, en als je iets minder lang wil wachten is Operation Flashpoint 2: Dragon Rising (12 oktober) misschien iets voor jou. Je kunt ook voor Arma II gaan, die is al uit. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 velaro,ik heb wat filmpjes op youtube op gezocht en het ziet er inderdaad voor die tijd echt wel goed en leuk uit maar misschien weet je nog een iets recentere game?ik kijk iniedergeval nog naar mafia 1.oja en PC of xbox360 maakt niet uit.het liefst wel xbox maar als het alleen voor de PC is is het ook goed.en het maakt niet uit hoeveel hij in de winkel kost. Reageren
Velaro Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 velaro,ik heb wat filmpjes op youtube op gezocht en het ziet er inderdaad voor die tijd echt wel goed en leuk uit maar misschien weet je nog een iets recentere game?ik kijk iniedergeval nog naar mafia 1.oja en PC of xbox360 maakt niet uit.het liefst wel xbox maar als het alleen voor de PC is is het ook goed.en het maakt niet uit hoeveel hij in de winkel kost. Recentere free-roaming games zijn inFamous en Prototype. Ik heb deze games nog niet gespeeld, dus ik kan er geen oordeel over vellen. Hier kan je wel een review van inFamous lezen en hier een van Prototype. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 velaro,ik heb wat filmpjes op youtube op gezocht en het ziet er inderdaad voor die tijd echt wel goed en leuk uit maar misschien weet je nog een iets recentere game?ik kijk iniedergeval nog naar mafia 1.oja en PC of xbox360 maakt niet uit.het liefst wel xbox maar als het alleen voor de PC is is het ook goed.en het maakt niet uit hoeveel hij in de winkel kost. Recentere free-roaming games zijn inFamous en Prototype. Ik heb deze games nog niet gespeeld, dus ik kan er geen oordeel over vellen. Hier kan je wel een review van inFamous lezen en hier een van Prototype. infamous is for PS3 only?ik heb geen PS3 en prototype heb ik al maar nog niet echt gespeeld. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) Ik ben binnenkort jarig, en ik wil graag een game die aan de volgende eisen voldoet : Shooter of Free Roam elementen Goede graphics Het moet een goede game zijn Goede besturing Realesedatem het liefst voor 2 oktober. Bewerkt: 18 september 2009 door Forumrunner Reageren
.Stan Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Ik ben binnenkort jarig, en ik wil graag een game die aan de volgende eisen voldoet : Shooter of Free Roam elementen Goede graphics Het moet een goede game zijn Goede besturing Realesedatem het liefst voor 2 oktober. Je kan natuurlijk voor Call of duty 4 of 5 gaan, of gewoon even wachten op Modern Warfare 2, die komt een maandje later. Je kan ook bijv. voor Far Cry 2 gaan, deze game heeft ook een beetje Free Roam elementen. Of je wacht op Uncharted 2 of Operation Flashpoint 2, beide games komen in oktober. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Ik heb alles wat al uit is al, en het moet echt voor 2 oktober zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.