Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zoek een slow-motion game . Iemand op het forum heeft er een review over geplaatst , maar ik ben het kwijt . :clown:

Bedankt !

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

36

• .Stan

34

• DenkaanHenk

33

• -Matthijs-

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik zoek een slow-motion game . Iemand op het forum heeft er een review over geplaatst , maar ik ben het kwijt . :clown:

Bedankt !

Hoe bedoel je precies slow-motion? Zo in bullet-time vorm?

Geplaatst:

Ik zoek een leuke RTS. Het liefst geen fantasy, dus gewone warfare. Ik heb al WiC en Age Of Empires hier liggen.

Panzers : The cold war?

Geplaatst:

Bedankt !

Hmm, Mirror's Edge? Of anders WET.

Geplaatst:

Ik bedoelde eigenlijk Max Payne ... Maar euh , ... weet er iemandof er zo'n game op de PSP bestaat ?

Er zijn volgens mij geen zulke spellen op de psp maar ik weet het niet zeker. Ga anders langs de winkel en kijk of ze het daar hebben.

Geplaatst:

ik zoek een spel. ik heb het nog vroeger ooit eens op 't internet gespeeld maar ik ben het kwijt. het is een soort spel met allemaal levels en in elke level zit er een soort raadsel. bijvoorbeeld is er een level waarbij je iets moet aanklikken dan verborgen is om door de level te geraken. alsjblief help me. en het is volgens mij het moeilijkste spel dat er op het net is

Geplaatst:

Hee mensen,

Ik ben op zoek naar een game waar je lekker veel vrijheid hebt en je goed kunt freerunnen/parkour. Ik bedoel dus dat de persoon met wie je speelt lenig is en veel kan, zoals Assassin's Creed of Uncharted. Als je het nog niet weet wat ik bedoel moet je dit maar eens bekijken: filmpje

Alvast bedankt.

>>> Door Visser23: Samengevoegd ;)<<<

Geplaatst:

ik zoek een spel. ik heb het nog vroeger ooit eens op 't internet gespeeld maar ik ben het kwijt. het is een soort spel met allemaal levels en in elke level zit er een soort raadsel. bijvoorbeeld is er een level waarbij je iets moet aanklikken dan verborgen is om door de level te geraken. alsjblief help me. en het is volgens mij het moeilijkste spel dat er op het net is

nou, ik ga es preciezer zijn. ik weet nog goed als je op het spel komt, en je naar benden scrollt, dat er daar overal comments staan met allemaal vragen als 'wat moet je doen bij level 43??' maar dan in het engels..
Geplaatst: (bewerkt)

Hee mensen,

Ik ben op zoek naar een game waar je lekker veel vrijheid hebt en je goed kunt freerunnen/parkour. Ik bedoel dus dat de persoon met wie je speelt lenig is en veel kan, zoals Assassin's Creed of Uncharted. Als je het nog niet weet wat ik bedoel moet je dit maar eens bekijken: filmpje

Alvast bedankt.

>>> Door Visser23: Samengevoegd ;)<<<

[Prototype] Hier zit alles waar je over had geschreven.

Filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=V129-5QK86o

Bewerkt: door Vercetti24
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik zoek ene game:

Platform: PS3, PSP, WII, PC (niet ouder dan 2007 voor PC), PS2

Genre: Race, Simulatie

Speciaal: Moet een race/simulatie game zijn, MET MOTORS!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...