Rullez Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Of natuurlijk een van de twee Motorstorm delen op de PlayStation 3, als ik jou was zou ik dan wel voor Pacific Rift gaan die is namelijk het nieuwst. Plus dat daar de online community nog actief is. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Hee mensen, Ik ben op zoek naar een game waar je lekker veel vrijheid hebt en je goed kunt freerunnen/parkour. Ik bedoel dus dat de persoon met wie je speelt lenig is en veel kan, zoals Assassin's Creed of Uncharted. Als je het nog niet weet wat ik bedoel moet je dit maar eens bekijken: filmpje Alvast bedankt. >>> Door Visser23: Samengevoegd <<< [Prototype] Hier zit alles waar je over had geschreven. Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=V129-5QK86o WTF is er nooit commentaar geweest op dat spel omdat het te grof is ofzo ( i Like It ) Ik wist niet dat zo'n spel mocht. Reageren
Henrix Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Hey gasten, Ik wil een spel gaan kopen, alleen niet een die duurder is dan 30 euro. Het is voor ps3.. Hebben jullie een aanrader voor 30 euro of minder? Reageren
Velaro Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Hey gasten, Ik wil een spel gaan kopen, alleen niet een die duurder is dan 30 euro. Het is voor ps3.. Hebben jullie een aanrader voor 30 euro of minder? Kan je wat precieser zijn? Welk genre bevalt jou het meest? Reageren
Dakendak Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Ik zoek een slow-motion game . Iemand op het forum heeft er een review over geplaatst , maar ik ben het kwijt . Bedankt ! Voor de geinterresseerden: Dead to Rights:Reckoning is een Slow-Mo game voor de PSP. Reageren
Dakendak Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Ok, ik zoek Een gratis 3D (online) zombie game. Niet cartoony, maar echt zombie! Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Sinds ik nog altijd een voetbalgame in mijn collectie mis, ben ik op zoek naar de beste voetbalgame voor aangegeven portable op dit moment. Wat raden jullie me aan? Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 (bewerkt) hallo, ik ben opzoek naar de naam van een spel dat ik al jaren niet meer heb gespeeld. beschrijving: je kan een manneke maken en kiest welke krachten je neemt.( ik herinner me nog dat ik met een centauren kon spelen en zoasl in overlord minions kon oproepen.) je kan ook vulkanen, tornadoe's enz. oproepen met de krachten die je beschikt volgens mijn broer is het spel tussen 2000 en 2004 uitgekomen. het is een RP fantasy game voor op de pc. als je denkt dat je weet welk spel ik bedoel, stuur dan een foto en de naam van het spel en ik zal zien of het het correcte spel is of ni. hartelijk bedankt voor de hulp. Bewerkt: 18 december 2009 door nintendo5998 Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Hallo allemaal! Ik had een vraagje. Weet iemand mischien een vet actiespel waar je: -Je gewoon alles om je heen kunt vernietigen inclusief mensen gebouwen voertuigen, Met Bazooka's, Bommen, Etc. Ik heb al mercenaries 2 en Battlefield Bad Company, Maar ik wil gewoon een echte destructieve afreageergame. Alvast bedankt! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 (bewerkt) Ik zoek een spel waar je echt heel lang mee kan spelen. Dus niet iets waar je na een week al op uitgekeken bent. EDIT @ Hierboven: Red Faction Guerilla, je kan zoongeveer alles kapotmaken. Bewerkt: 20 december 2009 door Djmaddox Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Ik zoek een spel waar je echt heel lang mee kan spelen. Dus niet iets waar je na een week al op uitgekeken bent. EDIT @ Hierboven: Red Faction Guerilla, je kan zoongeveer alles kapotmaken. Een van de meest tijdloze game series is toch wel Worms. Of anders een Tony Hawk spel. (ik kan je Underground 2, American Wasteland, en Downhill Jam wel aanraden, de rest is vette bagger) Je moet er alleen wel van houden. Dus leen er eerst een van een vriend en kijk of je het wat vind. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Ik vind alle Tony Hawk games bagger en worms ook. Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 hallo, ik ben opzoek naar de naam van een spel dat ik al jaren niet meer heb gespeeld. beschrijving: je kan een manneke maken en kiest welke krachten je neemt.( ik herinner me nog dat ik met een centauren kon spelen en zoasl in overlord minions kon oproepen.) je kan ook vulkanen, tornadoe's enz. oproepen met de krachten die je beschikt volgens mijn broer is het spel tussen 2000 en 2004 uitgekomen. het is een RP fantasy game voor op de pc. als je denkt dat je weet welk spel ik bedoel, stuur dan een foto en de naam van het spel en ik zal zien of het het correcte spel is of ni. hartelijk bedankt voor de hulp. is er echt niemand die weet wat ik bedoel? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 (bewerkt) hallo, ik ben opzoek naar de naam van een spel dat ik al jaren niet meer heb gespeeld. beschrijving: je kan een manneke maken en kiest welke krachten je neemt.( ik herinner me nog dat ik met een centauren kon spelen en zoasl in overlord minions kon oproepen.) je kan ook vulkanen, tornadoe's enz. oproepen met de krachten die je beschikt volgens mijn broer is het spel tussen 2000 en 2004 uitgekomen. het is een RP fantasy game voor op de pc. als je denkt dat je weet welk spel ik bedoel, stuur dan een foto en de naam van het spel en ik zal zien of het het correcte spel is of ni. hartelijk bedankt voor de hulp. is er echt niemand die weet wat ik bedoel? Hmmm... Laat me sterk denken aan Age of Mythology. Bewerkt: 20 december 2009 door Ghost_Rider Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) hallo, ik ben opzoek naar de naam van een spel dat ik al jaren niet meer heb gespeeld. beschrijving: je kan een manneke maken en kiest welke krachten je neemt.( ik herinner me nog dat ik met een centauren kon spelen en zoasl in overlord minions kon oproepen.) je kan ook vulkanen, tornadoe's enz. oproepen met de krachten die je beschikt volgens mijn broer is het spel tussen 2000 en 2004 uitgekomen. het is een RP fantasy game voor op de pc. als je denkt dat je weet welk spel ik bedoel, stuur dan een foto en de naam van het spel en ik zal zien of het het correcte spel is of ni. hartelijk bedankt voor de hulp. is er echt niemand die weet wat ik bedoel? Hmmm... Laat me sterk denken aan Age of Mythology. neen dat is het niet want in het spel dat ik bedoel ben je zelf een character. volgens mijn broer is het een online spel. p.s.: ik heb al age of mythology en das echt gaaf^^) maar toch bedankt^^ Bewerkt: 21 december 2009 door nintendo5998 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.